• Wauw, iemand had hier een heel topic overgemaakt dat de titel langer moest. Dus tadam.
    Dat zoek ik dus, maar écht van dat felrode haar. Superbedankt.

Niet aankomen met we heart it ofzo iets, dat heb ik allemaal al geprobeerd.

some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

"No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

"No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

Die?:3

everything, in time

Op weheartit heb ik er anders ook heel wat gezien hoor, bedoel je echt van dat geverfde rode haar, zoals Hayley Williams van Paramore het eerst had?

Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

Progeny schreef:

Die?:3

Sweet!
    Kijk anders bij photostory's.
    Die van maruijn55(?) is heel goed.

Food.

En raad eens: Ik heb ze van weheartit en er stonden supermooie op!

[ bericht aangepast op 30 mei 2011 - 16:59 ]

It's going to be difficult, but not impossible.

Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

Dank jullie wel!

some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

Oops. Ik had hier een vraag gesteld maar die weet ik nu (:

[ bericht aangepast op 30 mei 2011 - 17:00 ]

[ bericht aangepast op 30 mei 2011 - 17:04 ]

You can't touch music but music touch you

You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?