• Ik zat me net te bedenken dat in mijn meeste verhalen mannen een vrij dominante en overheersende rol hebben ... En toen bedacht ik me dat ik daar eens iets anders mee moest doen, en kwam dit idee op.


    Wanneer vrouwen onderdrukt worden, groeien zij alleen maar in hun mentale kracht. Als men dit voor een te lange tijd doet en zij het zat geraken, bestaat de kans dat zij het voor zichzelf op zullen nemen, en daarbij niet onderschat moeten worden. Als men dat zou vergeten of weg zou lachen, zou de wraak van deze vrouwen wel eens mierzoet kunnen zijn, door de rollen om te keren. Dat is dan ook precies wat er gebeurde, waardoor deze vrouwen vrij konden komen van hun onderdrukking en vervolgens gezamenlijk de macht over namen. It's a womens world.

    [ bericht aangepast op 30 mei 2011 - 18:52 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Deel 1


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Oehh I like it! *abo*


    ars moriendi

    Anfield schreef:
    Oehh I like it! *abo*


    Hehe, thank you. ;D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Eigenlijk lees ik geen verhalen meer op dit account, maar uhm, voor dit verhaal ga ik toch een uitzondering maken :3


    Alleen maar tranen van geluk

    Indonesia schreef:
    Eigenlijk lees ik geen verhalen meer op dit account, maar uhm, voor dit verhaal ga ik toch een uitzondering maken :3


    Awesome! =D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    This story is amazing. Finally a story where the girl/ woman is champion. (Just like real life, hehehe...)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Apate schreef:
    This story is amazing. Finally a story where the girl/ woman is champion. (Just like real life, hehehe...)


    We should be worshipped, day and night! _O_


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Deel 2_O_


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik ga het lekker niet lezen (puh)


    -

    Genius schreef:
    Ik ga het lekker niet lezen (puh)


    -nocheers- Maar waarom niet?


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    _O_

    Cthulhu schreef:
    (...)

    -nocheers- Maar waarom niet?

    Was maar grapje liefje .a


    -

    Ok, die móet ik lezen!


    #WWED - What Would Emma Do?

    Hihi, thanks all! _O_


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Deel 3


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.