• Vrijdag ging ik naar een slaapfeestje van een vriendin. Mijn moeder zou zaterdag weg gaan. Ik zou dan alleen met mijn broertje thuis zijn. Oké hé. Maar ik kwam dus thuis niks aan de hand. Maar vandaag is ze nog steeds niet terug. Oké, ze zou vandaag pas terug komen maar het is nu bijna tien uur. Steeds als ze naar haar nieuwe vriend gaat komt ze echt heel laat terug. Ik heb haar al vaak gezegt dat ik dat niet leuk vind. Maar ze blijft het doen.

    Daar zorgt verliefdheid voor. Het laat al het andere onbelangrijk zijn. Ik zou er maar 's proberen over te praten als je dat niet zo leuk vindt. Ze mag heus wel bij haar vriend zijn, maar ze moet ook wel rekening houden met jou, toch? (:


    wth.

    Mayfly schreef:
    Daar zorgt verliefdheid voor. Het laat al het andere onbelangrijk zijn. Ik zou er maar 's proberen over te praten als je dat niet zo leuk vindt. Ze mag heus wel bij haar vriend zijn, maar ze moet ook wel rekening houden met jou, toch? (:


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Zeg het dan eens tegen je moeder ;)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Dat deed mijn moeder ook altijd, alleen ik vond het niet zo erg, zolang ze me maar vertelde hoe laat ze dan echt thuis kwam.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Mayfly schreef:
    Daar zorgt verliefdheid voor. Het laat al het andere onbelangrijk zijn. Ik zou er maar 's proberen over te praten als je dat niet zo leuk vindt. Ze mag heus wel bij haar vriend zijn, maar ze moet ook wel rekening houden met jou, toch? (:

    Het lijkt mij toch echt dat jij voor haar op de eerste plek zou moeten staan. Dat moet ze begrijpen, ze kan je niet zomaar veel langer dan verwacht met je broertje achterlaten, zeg maar.


    Felix

    Bel haar op. Ze heeft ook kinderen waar ze verantwoordelijkheden bij heeft, en niet alleen bij haar nieuwe vriend. Beetje egoïstisch vind ik het wel.


    ars moriendi

    Mayfly schreef:
    Daar zorgt verliefdheid voor. Het laat al het andere onbelangrijk zijn. Ik zou er maar 's proberen over te praten als je dat niet zo leuk vindt. Ze mag heus wel bij haar vriend zijn, maar ze moet ook wel rekening houden met jou, toch? (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.