• Ik kan al heel lang geen foto's meer plaatsen boven mijn hoofdstukken van mijn story. De eerste keer dacht ik dat het tijdelijk was, dus ik negeerde het. Maar toen stopte ik een hele tijd met Quizlet, (ongeveer 5 weken ofzo) en nu heb ik het nog steeds!
    Er staat steeds een rood kruisje en dan: Foto bij Blablabla
    Heeft iemand dit probleem ook? En weet iemand hoe je het kan oplossen? Want ik word er zo'n beetje stront en stront chagrijnig van. Al die schijt problemen op Q. Echt wat een ellende =S

    Iemand tips? Help me please, I'm going crazy (cat)

    Misschien is het geen jpg bestand?

    chazzieOss schreef:
    Misschien is het geen jpg bestand?


    <3

    chazzieOss schreef:
    Misschien is het geen jpg bestand?

    Het is sowieso jpg.. anders zou ik toch een melding krijgen.

    Misplaced schreef:
    (...)
    Het is sowieso jpg.. anders zou ik toch een melding krijgen.

    Nee, ik had in het begin ook altijd bmp bestanden, en Q gaf niet weer dat dat de fout was. De foto wou gewoon niet werken. Of het bestand is te groot, dat kan ook.


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Misschien heb je niet de juiste invoegtoepassingen ingesteld? Want daar heb ik last van gehad.
    Dus misschien kan het aan je computer liggen en aan je gebruikersrechten. Ofzo.

    Ik doe alsof ik hier verstand van heb maar dat heb ik niet.


    Felix

    Ik plaats altijd de link van de site ipv. bestand. Maar als je zelf bewerkte foto's hebt, misschien uploaden via Tinypic?


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Eagleflight schreef:
    Ik plaats altijd de link van de site ipv. bestand. Maar als je zelf bewerkte foto's hebt, misschien uploaden via Tinypic?


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Misschien is hij te groot. Dan staat er namelijk "Vergeet niet een foto te kiezen"


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Het kan dan wel dat 'ie te groot is. Maar anders upload je de foto's via Tinypic of via Photobucket, dan kun je de link invoeren en dan moet 'ie het sowieso wel doen.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle