• die deze lamp/wekker wilt kopen? Ik heb hem al een jaar, maar meteen toen ik hem zag vond ik hem niks, maar ik heb hem gewoon gehouden. Nu heb ik een andere kamer waar alles groen, zilver en zwart is, dus daar ga ik geen roze lamp neer zetten.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Nee sorry. Roze is niet echt mijn ding.

    Groen, zilver en zwart doet me denken aan Zwadderich. :'D
    Maar nee, ik houd niet echt van roze. Bovendien heb ik geen lamp nodig en is mijn kamer ook groen. Maar heb je hem al op Marktplaats gezet? (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Celestial schreef:
    Nee sorry. Roze is niet echt mijn ding.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Celestial schreef:
    Nee sorry. Roze is niet echt mijn ding.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Marktplaats!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Nope, ik vind hem er wel leuk uitzien, maar mijn kamer is rood xD Rood en roze vloekt zo erg! :P

    Probeer marktplaats? Of geef hem gewoon cadeau aan iemand met een roze kamer.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik heb geen kastje naast mijn bed, dus ik kan hem niet kwijt =/


    Today will be Girl's Day party with you~

    Roze vloekt bij mijn rode/witte kamer.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    nerveus schreef:
    Nope, ik vind hem er wel leuk uitzien, maar mijn kamer is rood xD Rood en roze vloekt zo erg! :P

    Probeer marktplaats? Of geef hem gewoon cadeau aan iemand met een roze kamer.


    Dat vloekt helemaal niet ;P ligt er maar net aan welke roze en welke rood :P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Celestial schreef:
    Nee sorry. Roze is niet echt mijn ding.


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Nop sorry :'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    xD sorry een lamp wekker?
    Nog noooooooooooooit van gehoord!
    Wat doet zo'n ding precies?
    (want ik heb eigenlijk wel een nieuwe lamp nodigdie van mij ligt een beetje uit elkaar (A), maar wekkers haat ik)

    [ bericht aangepast op 29 mei 2011 - 17:48 ]


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Ik vind hem op zich wel leuk :]


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Square schreef:
    Groen, zilver en zwart doet me denken aan Zwadderich. :'DMaar nee, ik houd niet echt van roze. Bovendien heb ik geen lamp nodig en is mijn kamer ook groen. Maar heb je hem al op Marktplaats gezet? (:

    Yaaay, Slytherin! - wave -
    OT; Ik hoef hem niet, ik heb een kamer met alleen maar zachte pasteltinten. (;


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Celestial schreef:
    Nee sorry. Roze is niet echt mijn ding.


    Quiet the mind, and the soul will speak.