• Wanneer is iemand mooi of lelijk ? Laatst hadden we een discussie in Zedenleer daarover.

    Ik vind niemand 'lelijk' , iedereen heeft zo zijn mooie kanten en niemand is prefect.

    [ bericht aangepast op 28 mei 2011 - 21:02 ]


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Je kan alleen zeggen dat iemand in jouw ogen mooi is. Mooi zijn heeft bij iedereen een andere betekenis.

    Wel, er zijn mensen die ik minder aantrekkelijk vind dan de andere, maar dat ligt aan je persoonlijke voorkeur, denk ik. Maar ja, iedereen heeft zijn mooie (en ook minder mooie kanten). Zo heeft iemand misschien een mooi gezicht maar een schijtkarakter. Lelijk is sowieso een groot woord, opzich.


    Le coeur qui crie l'amour.. / used to be Zolanksi

    Voor mij is iedereen mooi, perfect, op zijn of haar eigen manier. Als je bent wie je bent ben je pas echt mooi. Behalfe als je een rot karakter hebt, :')


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Iemand is mooi als die zich zo voelt.
    Of nee, dat klopt ook weer niet helemaal...
    Ach, hetgeen wat ik daarmee wou zeggen is: je bepaalt zelf of je mooi bent of niet.

    [ bericht aangepast op 28 mei 2011 - 21:02 ]


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Wanneer iemand uitstraalt dat 'ie mooi is.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Wat de 1 lelijk vind vind de ander mooi, dus iedereen is mooi op zijn/haar manier, ligt er maar net aan wie het ook mooi vind (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Dat hangt er van af, het heeft ook een beetje met je smaak te maken, lijkt me.
    Maar over het algemeen denk ik dat, onbewust, mensen symmetrie mooier vinden.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Prudentia schreef:
    Je kan alleen zeggen dat iemand in jouw ogen mooi is. Mooi zijn heeft bij iedereen een andere betekenis.

    Ze vraagt ook wat jíj mooi vind. Niet hoe graag je gequote wilt worden :'D

    ligt eraan wat iemands mening is hea. ik denk niet dat het een feit is als iemand mooi of lelijk is. dat ligt aan de personen zelf wat ze van dingen vinden :]


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Je bent mooi als je eruit ziet zoals je wilt zien, want jij bent degene die jezelf mooi moet vinden en als je dat niet vind straal je dat van binnen uit.

    Iedereen is mooi, punt.


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    als hij/zij iets unieks in zich heeft. ja, iedereen is 'uniek', maar niet iedereen is 'n one-of-a-kind. Begrijp je? dus, als je iets hebt dat volledig 'ik' is. Geen meeloperij of nadoenerij. ja, je kan je laten inspireren, maar niet nadoen. Dan ben je jezelf niet meer, en vindt ik je niet meer zo mooi.

    of gewoon als hij/zij iets speciaals, dat je niet kan verklaren, uitstraalt, wat me aantrekt. Ik heb dat bij mijn vrienden; die stralen allemaal zoiets unieks en speciaals uit.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    iemand is mooi als de innerlijk mooier is dan het uiterlijk.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Als het om uiterlijk gaat: ieder persoon heeft zo wel minstens één kenmerk van zichzelf dat mooi is, dus niemand is echt lelijk. Maar de een heeft meer mooie buitenkanten dan de ander, dus dan is de een 'mooier' dan de ander.
    Maar over het algemeen vind ik dat iemand mooi is als hij of zij een mooie uitstraling heeft (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Defensive schreef:
    Als het om uiterlijk gaat: ieder persoon heeft zo wel minstens één kenmerk van zichzelf dat mooi is, dus niemand is echt lelijk. Maar de een heeft meer mooie buitenkanten dan de ander, dus dan is de een 'mooier' dan de ander.
    Maar over het algemeen vind ik dat iemand mooi is als hij of zij een mooie uitstraling heeft (:


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.