Dat vind ik dus echt te jong, wat moet je er op zo'n leeftijd nou mee? Ik kreeg een koelkast mobiel op mijn twaalfde en deed er werkelijk nooit wat mee tot ik dertien jaar oud was ofzo. Srsly, waar gaat de wereld heen.
Her heart was a secret garden and the walls were very high.
Mijn nichtje is 12 en die heeft ook een Blackberry, en ik vind het inderdaad jong
Maar dat kan ook komen omdat ik zelf toen ik 11 werd, zo'n flutmobieltje kreeg lol
Glastonbury schreef:
Mijn nichtje is 12 en die heeft ook een Blackberry, en ik vind het inderdaad jong
Maar dat kan ook komen omdat ik zelf toen ik 11 werd, zo'n flutmobieltje kreeg lol
hahahah jaa. ik wil een fatsoenlijke mobiel en ik krijg er geen x|
Haha voor een kind van 11 is dat inderdaad wel nog een beetje jong. Probeer haar duidelijk te maken dat ze er nog niets van zal snappen en ze er beter nog even mee wacht?
Animale schreef:
Haha voor een kind van 11 is dat inderdaad wel nog een beetje jong. Probeer haar duidelijk te maken dat ze er nog niets van zal snappen en ze er beter nog even mee wacht?
Aria schreef: Dat vind ik dus echt te jong, wat moet je er op zo'n leeftijd nou mee? Ik kreeg een koelkast mobiel op mijn twaalfde en deed er werkelijk nooit wat mee tot ik dertien jaar oud was ofzo. Srsly, waar gaat de wereld heen.
Toen ik op de basisschool zat, had bijna niemand een mobiel. Nu heeft iedereen er al één in groep 5