• Want ik droomde over mijn vijand, die daar opeens mijn geliefde was.
    Heel raar, want in het echt moet ik er niet aan denken om met hem te gaan.
    Maar door zo'n droom ben ik toch een beetje verward...

    In ieder geval, hij is in het echt een lul en helemaal niet zo liefdevol als in mijn droom.
    Buh.

    Wat hebben jullie vannacht gedroomd?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Kweenie meer, eigenlijk...
    Anyway, iets vaags ;'D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    iets met dat iemand messen naar me gooiden en ik ninja sterretjes terug gooide 0.o ik won ^^


    Shoganai i ne~

    Niks zoals altijd.
    Ik droom alleen als ik me ernstig zorgen maak om iets of hele erge stress heb.
    En dat komt niet zo heel vaak voor


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DragonSpirit schreef:
    Niks zoals altijd.
    Ik droom alleen als ik me ernstig zorgen maak om iets of hele erge stress heb.
    En dat komt niet zo heel vaak voor

    je droom elke avond wel een paar keer maar je kan je dat dan niet meer herinneren :Y)


    Shoganai i ne~

    Dat ik een nintendo 3DS had :'D
    Maar die ga ik vragen voor mijn verjaardag aan mijn oma.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Haat en liefde liggen heel dicht bij elkaar, hoor. :9~
    Misschien is het een teken dat je hem nu anders moet bezien? Ik denk dat je eerst moet bezien waarom hij nu je vijand is, misschien slaat die reden dan echt op niks. ;p
    En ik heb heel vies gedroomd vannacht, en ik ga dat niet vertellen hahaha. x'd


    Where there is a sea there are pirates...

    Erm... Ik weet het niet meer.


    Caution first, always.

    Ik weet niet meer wat ik heb gedroomd. Ik droomde wel, dat weet ik zeker. Ik droom altijd, meestal kan ik het me wel herinneren omdat mijn dromen meestal iets betekenen.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik vergeet bijna altijd wat ik droom (':

    Captain schreef:
    Haat en liefde liggen heel dicht bij elkaar, hoor. :9~
    Misschien is het een teken dat je hem nu anders moet bezien? Ik denk dat je eerst moet bezien waarom hij nu je vijand is, misschien slaat die reden dan echt op niks. ;p
    En ik heb heel vies gedroomd vannacht, en ik ga dat niet vertellen hahaha. x'd


    Haha, no way! Hij is echt niet leuk en lacht iedereen uit omdat hij zich zo verheven voelt.
    Bluh, ik moet er niet aan denken dat HIJ mijn vriendje zou worden. :'')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Hetzelfde zoals altijd.
    Ik droomde dat ik helemaal alleen was, alles was wit, er was geen enkel geluid en wer was niks te zien. Ik was er niet eens zeker of ik er zelf wel was totdat ik om 4uur wakker werd, zoals iedere nacht.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Misschien wilt dat zeggen dat je bang bent om met hem/haar overeen te komen? [;


    Has no one told you she's not breathing?

    BEL0VED schreef:
    Ik weet niet meer wat ik heb gedroomd. Ik droomde wel, dat weet ik zeker. Ik droom altijd, meestal kan ik het me wel herinneren omdat mijn dromen meestal iets betekenen.

    tja ben benieuwt wat dan de mijne betekend xD


    Shoganai i ne~

    Ik ben ook vreemd, hoor. Ik droom vaak dat ik een bepaalde boom in brand zie staan, maar in het echt staat hij in volle bloei, de boom staat namelijk niet al te ver van mijn huis. Afgelopen nacht droomde ik iets anders, wat ik me niet meer kan herinneren :')


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Nu wat heb ik gedroomd.. Zo leuk bij mij.. ik droom al de hele week minstens 1 keer.. [soms 3 keer] en ik weet dat ik ze heb gehad.. alleen ik vergeet ze.. en dat vind ik stom..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you