• Members of the WAG-gang

    Campeones - Lynn - WAG van Xavi Hernández.
    ReinaAFCAjax - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Faithfully - Elena - WAG van David Villa & Samir Nasri
    Beckham - Marjolien - WAG van Cesc Fabregas & Nicklas Bendtner & Yoann Gourcuff
    JackWilshere - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.
    Subconscious - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Valkyrie - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Forward - Amber - WAG van Lionel Messi.
    Fabregas4 - Nikki - WAG van Cesc Fabregas.

    Gasten zijn welkom.



    [ bericht aangepast op 27 mei 2011 - 17:25 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Haha, nee echt, soms heb jij van die woorden, waar ik dan echt niks van snap, dan lees ik jou post nog een keer, snap ik het nog steeds niet! HAHA, ik ben echt dom


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Nee, ik heb gewoon een raar dialect eigenlijk. Soms kijkt mijn bf ook naar mij als ik iets zeg en omgekeerd. Want mijn dialect is nogal raar en het hare ook. Daarom dat ik zoveel mogelijk algemeen Nederlands probeer te spreken. Want die 'e' is echt erg soms in mijn dialect.


    Tears are words the heart can't say.

    Hahaha, nu voel ik me al minder dom!
    Maar Nikki, ik mag deze Gucci tas als ik ben geslaagd <3 <3


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Omg hij is echt prachtig! (:


    Tears are words the heart can't say.

    Ik weet het
    Ik ben zo blij! *O*


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik moet nog iets bedenken. Maar ik heb nog tijd. Ik heb maar vanaf 9 juni examen tot 23 juni dus nog genoeg tijd.


    Tears are words the heart can't say.

    Haha,
    Wat wil je dan? Of weet je het echt niet?


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik weet het echt niet. En dat is vast het eerste jaar dat ik het echt niet weet.


    Tears are words the heart can't say.

    Vraag ook een tas *O*


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Hha ze schieten me dood. Ik heb al té veel tassen, ik kirjg er door het jaar al een paar. En tas krijg ik gemakkelijk gewoon ook, daar moet ik niet voor geslaagd zijn.


    Tears are words the heart can't say.

    Ja, maar dit was een hele dure tas, haha
    Ik heb ook genoeg tassen, en schoenen, en spul
    Vindt je mij een verwend nest? HAHA, ik vind mezelf wel een verwend nest *O*


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Hha ik ken je niet genoeg maar je bent vast geen verwend nest. Mensen zeggen zo snel dat je verwend bent. Ik ben verwend omdat mijn ouder me met de auto afzetten logisch zij moeten zelf om hetzelfde uur een straat verder zijn. Dusja.


    Tears are words the heart can't say.

    Nee, ik ben echt een verwend nest, ik krijg echt bijna alles wat ik wil, haha
    Ik ga even douchen, tot zo Nikki <3


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Hha, je bent vast niet zo erg.
    Tot zo <3

    [ bericht aangepast op 28 mei 2011 - 9:34 ]


    Tears are words the heart can't say.

    Goodmorning (:


    Everything is worse without music.