• iknow dit is het zoveelste topic over story's dumpen enz :3
    Maar ik heb dringend leesvoer nodig :9~\
    Maakt niet uit wat voor x'D
    thx :3
    x
    ik verveel me echt dooood


    Only those who listen can hear

    kletskábam


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    You've changed



    Sommige mensen hebben álles. Chloé Brooks heeft meer. Rijke ouders gescheiden ouders , die hun liefde tonen via hun creditcard, een knap vriendje. Die overigens totaal niet uitgezocht is vanwege zijn populariteit, natuurlijk niet. Geweldige, net zo knappe vriendinnen én personeel dat haar kamer opruimt. En ze wordt van pizza niet dik. What else could you wish?

    Jacob Black ziet zijn voormalig beste vriendin en buurmeisje Chloé langzaam veranderen in een mode popje, en krijgt één grote ruzie met haar. Geen eindeloze gesprekken meer, hangend uit hun slaapkamer ramen. Geen lange strandwandelingen meer, en samen wiskunde-huiswerk maken. Jacob krijgt het grappige en best wel mooie Bella Swan in zijn leven, en zijn leegte wordt beetje bij beetje opgevuld. Tot het ergste wat er kon gebeuren écht gebeurde. Shit happens


    Vertel me wat je ervan vind?


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    @Alcatraz Awesome verhaal
    Die las ik al (';
    Meheh, snel verder? a'


    Only those who listen can hear

    Een glee story, wolfpack en nog een wolfpack story & een verhaal gebaseerd op een koreaanse, taiwanese en japanse drama (:


    Keep it simple.

    Mijn story genaam 'Jongens huilen niet' misschien? Hier een samenvatting:

    Daniël (15) is een normale tiener die dagelijks de consequenties van perfectie en populariteit onder ogen ziet. Zodra hij blijft zitten in de derde klas en naar een nieuwe school moet raakt hij bevriend met een populair groepje jongens, waarbij kleding en lef een grote rol speelt. Tot Daniël op een gegeven moment realiseert dat hij verliefd is geworden op een jongen uit de groep, Floris (16), een veel drinkende tiener in de vierde klas, en lijkt alles ineens onmogelijk. Zo komt Daniël klem te zitten tussen leugens en de werkelijkheid. Een verhaal vol angst, vriendschap, populariteit en geheimen, maar ook liefde en moed. Voor iedere tiener, ongeacht geaardheid, die met de dagelijks sleur van het school leven te maken heeft.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    It all began with a simple obsession..
    Aah!” Een schreeuw weerklonk net iets naast mijn paskamer en plotseling viel er iemand onaangekondigd door de gordijnen mijn pashokje binnen. Verschrikt sprong ik achteruit. Net toen ik deze persoon wilde gaan vertellen dat het onbeschoft was om zomaar iemands pashokje binnen te vallen, keek hij op. Ik zweer je dat mijn hart op dat moment bijna uit mijn borstkas sprong. Het gezicht, die prachtige ogen die me aankeken, behoorden toe aan Harry Styles. Dé Harry Styles van One Direction.


    Josca©


    JDN.

    de tranen van de engelen prinses is wel leuk.


    Dare to be different!!!!

    HHA ~ My own story

    In het huis Anubis – een oud internaat uit het jaar 1900 ongeveer – wonen acht jongeren; Samuel, Bryan, Carl, Chris, Emily, Mirjam, Nadine en Desi.
    Deze jongeren hebben het erg gezellig in het huis, totdat er een nieuweling bij komt. Julia. Zomaar uit het niets. De bewoners – en dan met name Nadine – vinden het een beetje vreemd. Waarom kwam er nou ineens een nieuwe bewoner bij? Het was toch al gezellig?

    De bewoners snapten het dus niet, maar iemand anders misschien wel. Misschien had iemand Julia met opzet naar Anubis gestuurd, want… waarom kwamen er ineens verschillende aanwijzingen naar boven, nadat Julia op zolder was geweest? Wie is Sarah? Wat is er met Victor – de huisbaas – aan de hand?

    Allemaal vragen, maar geen antwoorden. Nog niet…


    Het lijkt misschien op de tv-serie als je die toevallig (her)kende, maar het is een herschrijving en wordt anders =) Ik heb ondertussen al 12 hoofdstukken, geloof ik xd Maar daar ben je zo doorheen!

    Hoofdstuk 1.1


    "All I know is we said hello. Your eyes looked like coming home."

    http://www.quizlet.nl/stories/51539/my-life-as-a-fabulous-killjoy/

    California, 2019

    Na de verwoestende branden van 2012 is het brok steen wat ooit een levendige, groene aarde was veranderd in een grote woestijn. Lang buiten blijven kan niet, je kunt dood gaan door de straling of door de ondraaglijke hitte van de zon die genadeloos op het aardoppervlak brandt. Het enige toevluchtsoord is Battery City, gelegen in het gebied dat ooit de Verenigde Staten was. Maar Battery City wordt bestuurd door de corporatie Better Living Industries, beter bekend als BL/ind, die met hun pillen van mensen gevoelloze robots maken. Het gebied buiten Battery City is onderverdeeld in Zones. In deze Zones zwerven de Killjoys, de mensen die zich weigeren over te geven aan BL/ind.
    Adrenaline Airwave is een Killjoy. En dit is haar verhaal.

    Inspired by Danger Days: The True Lives Of The Fabulous Killjoys, the 2010 album from My Chemical Romance


    you are the smell before rain | you are the blood in my veins


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Captured on earth with the enemy.
    Serofina is een Guardian in de hemel.
    Maar ze doet haar werk als Guardian niet goed omdat ze haar werkgevers niet voldoende kan beschermen.
    het parlement van god heeft daarom besloten om haar terug te sturen naar Aarde om daar meer ervaring te krijgen.
    Guardians en Dark Angels zijn gezworen vijanden.
    maar terwijl Serofina haar tijd op aarde doorbrengt word er ook een Dark Angel terug gestuurd naar Aarde.
    maar wat zal er gebeuren als ze tegenover elkaar komen te staan zonder dat ze weten dat hij een Dark Angel is en zij een Guardian?



    dit is een verhaal vol romantiek spanning en magie.
    mijn uitleg is meestal niet zo sterk dus ik hoop gewoon dat je het verhaal wilt lezen..

    Rejected by the world.
    Damon is een jongen van 17 jaar oud.
    Hij is in een bos gedumpt in het jaar 512 toen hij net 8 was geworden.
    Hij heeft daar moeten vechten voor zijn leven en is daarom nu nogal afstandelijk maar vriendelijk is hij altijd gebleven.
    Hij woont dicht bij een dorp met allemaal boeren.
    Maar de mensen in het dorp stoten hem af omdat hij een wilde is.
    Dan op een dag hoort hij stemmen in het bos waar hij op af gaat.
    Daar ziet hij een meisje staan wat rond zijn leeftijd is en er erg chique uitziet..


    .


    Links zijn aanklikbaar.


    Believe in yourself, change the world.

    http://www.quizlet.nl/stories/52775/secrets-in-a-relationship--jasper-hale/


    I don't love you because you're beautiful, you're beautiful because I love you

    Everyone has a secret

    .


    Ashley Hardwick. Het meest begeerde meisje op school. Ze heeft alles, het geld, de looks, vrienden en jongens die zich met hopen voor haar voeten smijten. Elk meisje op school is stikjaloers op haar. Cassandra, een doodnormaal meisje die het liefst niets met het populaire groepje te maken wil hebben,komt Ashley's goed verborgen geheim te weten. Ze beseft dat dit wel eens Ashley's leven zou kunnen verpesten en besluit haar te chanteren. Als daarna Cassandra word opgeschrikt door een mysterieuze persoon die zelfs over lijken gaat om haar af te schrikken verdenkt ze Ashley ervan. Maar ze kan niets bewijzen en voor de buitenwereld lijkt ze paranoïde. Verbeeld ze zich dit alleen maar of is het de bittere realiteit?


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    check mijn profiel 8D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.