Edit: Ik ben hartstikke gezond. Géén pfeiffer. Dat ik zo moe ben komt door mijn oorontsteking. Maar dat gaat na een paar dagen over. Ben zooo opgelucht!
Ik wel en behoorlijk zwaar ook, maar ik heb me er pas op laten testen toen ik op school tijdens het traplopen in elkaar stortte en van m'n lerares naar de dokter móest. Sindsdien is m'n weerstand zodanig aangetast, dat als hij zakt of ik me minder goed voel, ik meteen weer zo moe ben.
[ bericht aangepast op 27 mei 2011 - 11:12 ]
Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.
Mijn ouders hebben een tijdje gedacht dat ik het had/heb. Maar ik ben zo bang voor bloedprikken dat ik er gewoon onderuit ben gekomen en niet meer laat merken dat ik eigenlijk altijd moe ben x'D
Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.
Qlimax schreef:
Mijn ouders hebben een tijdje gedacht dat ik het had/heb. Maar ik ben zo bang voor bloedprikken dat ik er gewoon onderuit ben gekomen en niet meer laat merken dat ik eigenlijk altijd moe ben x'D
Sabertooth schreef:
(...)
Ooh,ik zou tóch gaan als ik jou was.
Nee man ik durf echt niet haha. Ik ben echt een watje als het om prikken gaat. Maar het zou goed kunnen dat ik t wel heb want een vriend van me heeft het en die weet het pas sinds 2 maand geleden, maar daarvoor heb ik wel eens gewoon uit zn glas gedronken en zo. Maar ja, als ik t weet of t wel of niet zo is wat dan xd. Je krijgt er toch geen medicijnen voor.
Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.
Qlimax schreef:
(...)
Nee man ik durf echt niet haha. Ik ben echt een watje als het om prikken gaat. Maar het zou goed kunnen dat ik t wel heb want een vriend van me heeft het en die weet het pas sinds 2 maand geleden, maar daarvoor heb ik wel eens gewoon uit zn glas gedronken en zo. Maar ja, als ik t weet of t wel of niet zo is wat dan xd. Je krijgt er toch geen medicijnen voor.
Nee idd maar het is het wel beter om te weten of je het hebt.