• Misschien vinden jullie dit aanstellerig of een zeikverhaal, maar ik ben blij dat er zo'n site als Quizlet bestaat; ik moet dit er echt even uit gooien.

    Vorige zomer op vakantie in Duitsland zijn mijn ouders uit elkaar gaan... ik was naar bed gegaan omdat ik erg moe was. Toen ik wakker werd hoorde ik mijn zus huilen, en die huilt zowat nooit. Ik kwam beneden en mijn vader deed opeens heel... lief en overbezorgd of zo tegen me wat hij alleen doet als er echt iets aan de hand is. In eerste instantie dacht ik dat er iemand van onze familie overleden was. Maar mijn moeder vertelden dus dat ze gingen scheiden, in het begin besefte ik het totaal niet. Later heb ik een tijdje bij mijn zus op mijn kamer gezeten en haar geprobeert haar te troosten, ik ben naar mijn eigen kamer gegaan daarna en toen besefte ik het en moest ik echt huilen en zo.
    Nu, dit jaar, woont mijn moeder op haar zelf en ga ik elke dinsdag avond naar haar toe, en dan ga ik die zaterdag middag naar mijn vader toe tot er met dinsdag avond. In het begin ging het wat moeilijk en zo, later ging het beter. Nu gaat het weer slecht en ben ik erg bang dat mijn moeder een nieuwe vriend heeft, genaamd Luke. Ze, volgens mijn moeder, gewoon beste vrienden. Ik weet dat ik haar moet vertrouwen en zo maar toch klopt er iets niet, denk ik. Ik wil nu echt weg hier, het gaat echt niet goed met me al zeg ik van wel. Sorry daarvoor als ik zei dat het goed ging. Ik zit te huilen hier en wil gewoon weg...

    Sorry voor dit lange verhaal! :$

    [ bericht aangepast op 26 mei 2011 - 22:12 ]


    They were never in fact homeless

    Rot voor je, sterkte! (flower)


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    Aw wat jammer voor je. Ik weet hoe je je voelt. Als die vriend zal beginnen met cadeautjes te geven, moet je toch beginnen opletten, want dan probeert ie je om te kopen en dat zijn meestal de slechtste. (niet kwaad bedoelt ofzo, maar ik spreek uit zelfervaring. Ik zeg ook niet dat iedereen zo is)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ai, ik weet eigenlijk niet echt wat hier nu op te zeggen.
    Praat er anders nog eens duidelijk over met je moeder?
    Sterkte!(flower)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •