• Serieus. Toen ik me hier aanmeldde waren er nog wel leuke verhalen enzo. Nu is het gewoon één en al fanfiction. Begrijp me niet verkeerd, daar heb ik niks tegen, maar de meeste verhalen zijn gewoon onleesbaar door de spelfouten, onrealistisch geschreven, en gaan allemaal over hetzelfde. Zelfs de titels zijn vaak niet eens in goed Engels geschreven. De top 5 staat er helemaal vol mee, en ik erger me er kapot aan. Ben ik de enige? :3


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ik lees geen verhalen meer eerlijk gezegd ":$


    SLOAN.

    Nope, al schrijf ik nu ook even fanfic omdat ik daar zin in heb.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2011 - 21:21 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    I know right! ö

    Ik schrijf zelf ook fanfiction, maar de verhalen die ik voor mezelf houdt, zijn geen fanfiction. Ik vind die JB verhalen allemaal op hetzelfde slaan en die verhalen die elke dag in die top zijn, kunnen niet worden ''verslagen'' met hun 100 abo's. Tja hoe krijg je een kans als je 20 abo's, ofzo, hebt? :Y)

    [ bericht aangepast op 26 mei 2011 - 21:22 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Als je enkel naar de Top 5 kijkt, ben ik het helemaal met je eens.
    Maar daarbuiten niet. Er zijn echt nog héél erg veel prachtig geschreven non-fanfiction verhalen. Je moet alleen even goed zoeken en een aantal goede schrijvers weten. :')


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    I agree
    Ik lees geen story's of gewoon verhalen meer omdat ze toch op niks meer trekken =)


    Stop wishing, Start doing..

    AMEN_O_


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Klinkt net alsof je 3 jaar geleden beschrijft. Dat is altijd al zo geweest.


    Your make-up is terrible

    Soundeffect schreef:
    Als je enkel naar de Top 5 kijkt, ben ik het helemaal met je eens.
    Maar daarbuiten niet. Er zijn echt nog héél erg veel prachtig geschreven non-fanfiction verhalen. Je moet alleen even goed zoeken en een aantal goede schrijvers weten. :')


    Ja, daar heb je gelijk in. Ik zou willen dat die verhalen eens wat meer aandacht kregen ofzo. (cat)


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Er zijn trouwens veel verhalen die wel met iemand bekends zijn, maar dat je eigenlijk gewoon leest als een ander persoon. Soms is het gewoon handig om je personage op iemand te inspireren.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Tranquilized schreef:
    (...)

    Ja, daar heb je gelijk in. Ik zou willen dat die verhalen eens wat meer aandacht kregen ofzo. (cat)
    Never gonna happen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Nee, ik kan er ook niet tegen. Bij een verhaal moet gewoon op 'enter' worden gedrukt als iemand iets gaat zeggen en tegen spelfouten kan ik ook niet, lees het 's na voordat het online zet! Ik heb ook echt maar like 5 verhalen die ik gewoon met plezier volg en de rest lees ik maar gewoon, omdat mijn vrienden op Q ze schrijven.


    wth.

    Tranquilized schreef:
    (...)

    Ja, daar heb je gelijk in. Ik zou willen dat die verhalen eens wat meer aandacht kregen ofzo. (cat)


    Ja, dat vind ik ook. Vroeger was dat wel leuk, al die fanfics, maar ik heb al die onderwerpen nou wel weer gezien, weet je. Maar goed, het komt vast wel weer :')


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Haha, ik vind de verhalen ook niet leuk hoor :P Daarom lees ik weinig tot geen stories.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Lees dan de verhalen van Bootjebloem. Zij heeft geen fanfics.
    Uberhaupt zijn er ook nog genoeg andere soorten verhalen dan fanfictions.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oh please, gaat iedereen nu zeuren over hoe Q is? Ga dan weg fzo (krul)


    -