• Jha voor engels moesten we een verhaal schrijven met onze volle fantasie wat je zouw doen als je bekend was.Nuja,iedereen vond da van mij grappig omdat ik te veel fantasie gebruikte maar dat vond de leerkracht ni erg.Het kwam er op neer da ik dus een rockster ging worde en me tokio hotel ging optrede.En als die carriere gedaan is ik een actrisse zouw worden en me tom zouw trouwe en 3 kindere en een kei mooiie auto ergens in een kei warm land.En ik een huurmoordenaar zouw hure voor nicole scheerschuim [die van de pcd] uit te moorde en paris hilton zouw ik naar de oorlog sture en haar chiwawa de grond in bore.En dat was dus mijn verhaal XD.maar oke,wa zoude jullie doen moeste jullie bekend zijn en ALLES kon.

    Pfff ik heb geen idee
    Maar jou verhaal is echt geweldig


    Live life limitless.

    Nou, ik denk dat ik dan een concert ga geven voor alle kansarme mensen(zouden al die beroemdheden ook eens moeten doen). Een clip opnemen met een beroemde artiest en dat een goede regisseur hem reagiseert. Ik en mijn vriendin gaan dan touren door Amerika en in NY gaan we een fotoshoot houden. We gaan ook emigreren. En ik wil ook een leuke vent en kinderen en dan worden we een gelukkig gezinnetje. :Y)

    geen idee
    ma da va jou vin ik wel kei grappig
    (dance)
    greetz:P

    je moet er een verhaal van maken jo x]


    People who are meant to be together always find each other in the end.