• Wat ik het liefst lees:
    - Onbekende personen.
    - Geen fantasie en geen historische verhalen..

    En het moet natuurlijk wel een beetje lekker lezen! (:

    kom maar op!


    real girls aren't perfect and perfect girls aren't real.

    Kayirangwa schreef:
    Lees je One direction ?

    .. Dat ja. En anders, hier mijn verhaal:

    It all began with a simple obsession..
    Aah!” Een schreeuw weerklonk net iets naast mijn paskamer en plotseling viel er iemand onaangekondigd door de gordijnen mijn pashokje binnen. Verschrikt sprong ik achteruit. Net toen ik deze persoon wilde gaan vertellen dat het onbeschoft was om zomaar iemands pashokje binnen te vallen, keek hij op. Ik zweer je dat mijn hart op dat moment bijna uit mijn borstkas sprong. Het gezicht, die prachtige ogen die me aankeken, behoorden toe aan Harry Styles. Dé Harry Styles van One Direction.


    Josca©


    JDN.

    Vampire Desires

    Year 2024. It's worldwide known vampires exist. Humans are trying to hunt them down and kill everyone of the vampires. Mana hunts them as well, being a vampire. Untill she falls in love with one...

    Of wordt dat ook in het hokje fantasy gepropt?:Y)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik denk dat ik het "perfecte" verhaal heb. Ik schrijf een story genaamd 'Jongens huilen niet'.

    Het gaat over de 15 jarige Daniël die net verhuisd is. Als hij op zijn nieuwe school bevriend raakt met een populair groepje jongens is het moeilijk om nog zichzelf te zijn. Wat nooit een probleem vormde, totdat hij zich ineens realiseert dat hij verliefd is geworden op een jongen uit de groep, Floris, de 16 jarige, veel drinkende kickbokser. Al vanaf het begin speelt er iets tussen de jongens. Alleen is het niet te zeggen of ze nou beiden verliefd zijn, of elkaar gebruiken... Daniël's verwarring beschouwt hij als een schande en al snel bevindt hij zich in een zee van leugens, geheimen, vriendschap en populariteit, maar ook liefde en moed. Intussen vormt zich er veel jaloezie tussen de groep, zorgend voor drama en geweld.


    Ik heb sowieso nog veel lezers nodig, dus het zou erg fijn zijn als je/iemand het wil lezen en misschien wat advies zou willen geven. Ik wil met dit verhaal naar een uitgever gaan, later.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2011 - 19:14 ]


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.