Heb je niet een aardige neef of nicht die ouder is dan 18?
Als dat zo is, begin dan met: 'Mam, pap, ik moet me blijven vernieuwen. Dat kan nu eenmaal niet als ik zo beperkt word door alles en iedereen. Avril is mijn voorbeeld en daarmee kan ik mezelf naar een hoger level tillen. Daarnaast kan ik zo leren om goed voor mezelf te zorgen. En áls ik zonder kleerscheuren terug kom, kunnen jullie ook rustiger slapen, omdat jullie dan weten dat ik me zeer voorbeeldig gedraag. Alsjeblieft liefste pap en mam, laat mij naar mijn grootste voorbeeld gaan!
Jullie zouden het toch ook niet leuk vinden als jullie niet van mij naar een concert mochten gaan, omdat jullie voor mij moeten zorgen? En trouwens, dan hebben jullie ook eens een avondje voor jullie alleen. Is dat niet gezellig? Dan gaan jullie gewoon lekker uit eten met z'n tweetjes! Dan laat ik jullie nu even alleen, om erover na te denken. Bedenk wel, jullie maken mij zéér gelukkig als ik erheen mag. En anders zitten jullie de hele zomer en winter opgescheept met een chagrijnig kind. Dat zouden jullie toch niet willen?'
Ja, ik manipuleer mijn ouders graag.
"Well, well. Look who we've got here!"