• Speelt hier iemand Sims 3? Of Sims 2?
    Zoja,
    ik ben een beetje uitgespeeld );
    heeft iemand een leuke opdracht ofzoiets?
    En dus om het topic nog nuttig te houden;
    wat doen jullie altijd met Sims?

    [ bericht aangepast op 25 mei 2011 - 20:09 ]


    Not all those who wander are lost.

    Ik bouw echt alleen maar huizen en ik richt ze in, als dat klaar is... dan is het tijd voor een nieuw huis. Dat leven begon me echt zo te vervelen.


    I am an idiot, I move.

    Ja ik! Ik heb ze allemaal tot nu toe (cat)
    En ik Sims altijd met Sims (: Hahah.


    Nobody's talkin', cause talking just turns into screaming

    Nou ik heb 1,2 en 3. en 3 suckt bij mij. :l

    UHM maak een aliën familie en vermoord ze allemaal.


    They fell in love, didn't they?

    Ik speelde de sims 2 altijd. ( met uitbreidingspakketen en heel veel downloads)
    Maar toen moest mijn computer leeg gehaald worden en heb ik het er nooit meer opgezet want dat is té veel werk met al die downloads die ik had. Ik vond het echt zonde dat ik alles kwijt was.

    Maar ehm, ik liet altijd een man en vrouw bijelkaar komen. Dan gaan ze daten in discotheken enzo. Dan later krijgen ze kinderen en dan laat ik meestal de vrouw vreemd gaan x) Ik liet haar het altijd doen met andere mannen als haar man aan het werk was. Of liet ik expres de kinderen haar betrappen zodat die haar gingen haten en met de vader gingen verhuizen.

    Ofof, ga mensen dood maken (: Dat is ook leuk om te doen. Laat je ontvoeren door aliens. Ga kijken door zo'n sterrenkijker, en dan net zo lang tot je ontvoerd word. Maybe krijg je dan wel een groene baby, haha.

    Ik mis de sims =(

    [ bericht aangepast op 25 mei 2011 - 20:12 ]


    Sometimes it's best not to care.

    Ik houd me bezig met de hele stad uit te moorden. Alleen komen er altijd nieuwe mensen wonen :|


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    De Sims 3 is zo verslavend! :o
    Ik zou een mannetje maken met een doel zoals Heerseres van het kwaad en dan zorgen dat ze dat haalt. Dat is ook wel leuk.


    Let the Night embrace you

    Mechanical schreef:
    Ik speelde de sims 2 altijd. ( met uitbreidingspakketen en heel veel downloads)
    Maar toen moest mijn computer leeg gehaald worden en heb ik het er nooit meer opgezet want dat is té veel werk met al die downloads die ik had. Ik vond het echt zonde dat ik alles kwijt was.

    Maar ehm, ik liet altijd een man en vrouw bijelkaar komen. Dan gaan ze daten in discotheken enzo. Dan later krijgen ze kinderen en dan laat ik meestal de vrouw vreemd gaan x) Ik liet haar het altijd doen met andere mannen als haar man aan het werk was. Of liet ik expres de kinderen haar betrappen zodat die haar gingen haten en met de vader gingen verhuizen.

    Ofof, ga mensen dood maken (: Dat is ook leuk om te doen. Laat je ontvoeren door aliens. Ga kijken door zo'n sterrenkijker, en dan net zo lang tot je ontvoerd word. Maybe krijg je dan wel een groene baby, haha.

    Ik mis de sims =(


    Hahaha, awesome! Ik liet de mijne altijd vreemdgaan, dat is gewoon té leuk! Of ik richtte van die massamoorden aan en maakte ik zo'n kerkhof naast dat huis. (':
    En een groene baby lijkt me wel leuk!


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)

    Hahaha, awesome! Ik liet de mijne altijd vreemdgaan, dat is gewoon té leuk! Of ik richtte van die massamoorden aan en maakte ik zo'n kerkhof naast dat huis. (':
    En een groene baby lijkt me wel leuk!

    Hahaha jaaa!
    Je had ook zo'n familie ergens, die waren zwart van huidskleur en daar lag ook een kerkhof toen kwamen al die geesten enzo snachts het huis binnen. En toen liet ik die gene die daar woonde helemaal depressief worden en zich dik laten eten enzo, en toen is ze gestorven aan een te slechte levensbehoefte, geweldig toch x)


    Sometimes it's best not to care.

    hmmmmm
    ik moet het nog allemaal toepassen,
    ik vind het altijd zo leuk om huizen in te richten!:)


    Live, Laugh, Love and everything will be okay

    Mijn buurten waren altijd één grote orgie; iedereen ging vreemd met elkaar. ;3


    It's time to be happy again.

    Champagne schreef:
    Mijn buurten waren altijd één grote orgie; iedereen ging vreemd met elkaar. ;3

    Ghahha, bij mij ook^^


    I am an idiot, I move.

    Mechanical schreef:
    (...)
    Hahaha jaaa!
    Je had ook zo'n familie ergens, die waren zwart van huidskleur en daar lag ook een kerkhof toen kwamen al die geesten enzo snachts het huis binnen. En toen liet ik die gene die daar woonde helemaal depressief worden en zich dik laten eten enzo, en toen is ze gestorven aan een te slechte levensbehoefte, geweldig toch x)

    Hahaha, dat is zo erg! :'D
    Ik had ooit een meisje (voor ik de Cheats kende) en die maakte nooit haar huiswerk en die had op den duur echt bergen van die schriftjes liggen. Ze woonde ook alleen omdat die haar ouders opeens doodgingen, echt like wtf? x'd
    En ik liet die nooit haar huiswerk maken, ik verwijderde altijd die opdrachten (': maar die kwamen dan opnieuw en opnieuw. En op den duur had ik ook geen geld meer en kon ik geen eten kopen voor dat kind, en omdat die haar huiswerk niet maakte kwam er altijd zo'n vrouw langs en dan liet ik er een muurtje rondbouwen en dan ging dat mens dood, hahaha x'd.
    En dat meisje was echt zo depressief altijd, die huilde echt constant en ze was de hele tijd ongelukkig. (':
    Echt niks te doen.


    Where there is a sea there are pirates...

    Maak de allergrootste familie die mogelijk is. Maak een huis en zet binnen een bbq. Doe hem binnen aan. Huis vliegt in de fik en dan ga je mensen uitmoorden: D


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Huizen bouwen.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik speel de sims 2, en ik had één familie, twee ouders + peuter, en inmiddels zijn hebben die ouders 7 kinderen en ongeveer 10 kleinkinderen. (: dat doe ik als ik de sims speel.


    Destroy what destroys you.