• Yep dat is mn vriendinds en mijn nieuwe shop. We verkopen zelfgemaakte T-shirts. Ze zijn zo'n beetje in alle maten verkrijgbaar, ookal lijken ze daar wat klein, of misschien groot voor je. Dit is de link: SwagIt

    Ik hoop dat jullie gaan kijken, en misschien wat gaan kopen -a-. Er komen snel nieuwe shirts bij. En de site word ook veel mooier. Dit is pas het begin.

    xox'

    Ik weet niet of dit topic wel mag, anders sorry,

    [ bericht aangepast op 25 mei 2011 - 18:43 ]


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Wat heeft iedereen met het woordje swag tegenwoordig ..


    -

    Die Classy Top! :9~


    Alis volat propriis.

    Sensorium schreef:
    Die Classy Top! :9~
    Je kan hem kopen ?(:


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Juggle schreef:
    (...)Je kan hem kopen ?(:

    Oui, je sais c: Maybe zodra ik weer geld heb haha, ik sta op het moment 110 euro rood x'D


    Alis volat propriis.

    Lol, alleen onder Rembours verzenden. +7,50. Ik zou toch even Ideal en Paypal eraan koppelen. x)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Sensorium schreef:
    (...)
    Oui, je sais c: Maybe zodra ik weer geld heb haha, ik sta op het moment 110 euro rood x'D
    Haha okee.


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Rickjuh schreef:
    Lol, alleen onder Rembours verzenden. +7,50. Ik zou toch even Ideal en Paypal eraan koppelen. x)
    Hoe moet dat ?x)


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Echt heel leuk dat je daarmee geld wil verdienen enzo, echt een leuke idee. Maar, zoals dat 'superman' t-shirt, zijn eigenlijk toch maar gewoon t-shirten die jullie zelf ergens anders gaan bestellen met een plaatje erop? ;p

    Die naam is serieus te erg, sorry dat ik het zeg. Aangezien iedereen 'swag' gebruikt, doe dan iets unieks. En doe dan tenminste een allover print of verf het zelf, want sorry dat ik het zeg, want het ziet er een beetje vaag uit, maar het is leuk dat je erin wil investeren ouwe.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)