• De kans is heel groot dat ik dit jaar niet haal. Ik begon slecht, ging op huiswerkbegleiding en toen ging ehtw eer goed, maar toen kreeg ik enorme ruzie met iemand en dat is nog steeds bezig. Daardoor zijn mijn cijfers heel erg achteruit gegaan
    ik sta nu de volgende tekorten
    Duits:4,7
    Frans:5,4
    Engels:5,3
    Nask:5,3
    Biologie:5,4

Ik kan het nog wel ophalen, maar dan moet ik heel hard leren. Wat ik ook doe want mijn droom voor later is kinderarts worden
    Als ik blijf zitten ga ik zo hard janken

L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

Kan je niet gewoon overgaan en een niveau zakken? Dat is wat ik heb gekozen ^^

[ bericht aangepast op 25 mei 2011 - 17:10 ]

Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

Hard werken dus.

Trouwens, hoe kan die ruzie je cijfers bepalen? Vind ikapart.. Als je nou heel veel meegemaakt had, oké.

En trouwens, je kan toch ook een niveau lager gaan doen? (weet niet wat je nu doet) Dat je bijv. eerst je havo afmaakt en dan nog je vwo?

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Suc6! :o

It's going to be difficult, but not impossible.

Voor Duits sta je afgerond een 5.
    Frans een 5, maar met 0,1 erbij een 6.
    Engels een 5, maar met 0,2 erbij een 6.
    Nask een 5, maar met 0,2 erbij een 6.
    Biologie een 5, maar met 0,1 erbij een 6.

Ik heb er dus alle vertrouwen in dat je dit nog heel mooi kunt ophalen. Ik weet niet hoeveel onvoldoendepunten je in totaal mag staan? Ik ga er nu even van uit dat je drie 5en mag staan, dat betekent dat je voor maar twee vakken heel hard moet leren en voor de anderen gewoon hard. Ja, ik geloof dat je dit kan, succes! (:

It ain't broke, so don't fix it.

SING schreef:
    Kan je niet gewoon overgaan en een niveau zakken? Dat is wat ik heb gekozen ^^

Ik denk dat je beter het niveau kan blijven doen dat je nu doet, dan maar een jaartje extra. (:

Big girls cry when their hearts are breaking

Professor schreef:
    (...)

Ik denk dat je beter het niveau kan blijven doen dat je nu doet, dan maar een jaartje extra. (:

Als het haar nu al niet lukt :S Dan lukt het voglend jaar wss ook nog niet veel beter.

Je moet gewoon begin van het jaar hard blokken, want later krijg je ook minder zin/motiviatie en wat is er mis met niveau zakken? Tuurlijk, het is vervelend, maar je kan later (zoals ik al zei) altijd nog hoger.

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Het is beter dat je je jaartje nog eens opnieuw doet.
    Op die manier snap je alles beter en ben je vast veel beter mee.
    Er is helemaal niets ergs aan! ;]

Has no one told you she's not breathing?

Moet kunnen, gewoon overal een paar tienden extra is genoeg. Het lukt je wel, gewoon heel hard leren <3

Have you ever been alone in a crowded room?

Endure schreef:
    (...)

Als het haar nu al niet lukt :S Dan lukt het voglend jaar wss ook nog niet veel beter.

Je moet gewoon begin van het jaar hard blokken, want later krijg je ook minder zin/motiviatie en wat is er mis met niveau zakken? Tuurlijk, het is vervelend, maar je kan later (zoals ik al zei) altijd nog hoger.

Ik denk dat het haar niet is gelukt, omdat ze niet hard genoeg heeft gewerkt dit jaar en door de ruzie. Alsof het dan ineens over een aantal jaar wel zou lukken? (nerd)

Big girls cry when their hearts are breaking

Nvm.

[ bericht aangepast op 25 mei 2011 - 17:15 ]

Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

Ik hoop dat het je nog lukt het op te halen, maar zo niet, is dat ook niet het einde van de wereld. Het is verder helemaal geen probleem als je een jaar overdoet, dan snap je het allemaal juist beter en zal het jaar daarop de volgende klas ook gemakkelijker gaan dan als je nu al met je hakken over de sloot moest. Bovendien kun je je droom dan nog steeds wel waar maken. ^^

"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

Hard werken; en geloof me je kan nog steeds kinderarts worden als je blijft zitten. En blijven zitten is neit zo heel erg, alleen je doet er uiteindelijk langer over : ]

We're all mad here.

Square schreef:
    Ik hoop dat het je nog lukt het op te halen, maar zo niet, is dat ook niet het einde van de wereld. Het is verder helemaal geen probleem als je een jaar overdoet, dan snap je het allemaal juist beter en zal het jaar daarop de volgende klas ook gemakkelijker gaan dan als je nu al met je hakken over de sloot moest. Bovendien kun je je droom dan nog steeds wel waar maken. ^^

Life is hard and then we die

Dat is toch niet zo erg. Als je het echt niet wilt kan je ook een niveau lager doen. Heb ik ook gedaan,ben van VWO naar Havo gegaan en nu ga ik weer VWO doen.
    Niks mis mee,je doet er wat langer over maar dat is soms juist goed.

Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

Square schreef:

+ Als je in een andere klas zit gaat het misschien ook wat beter (:

This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.