• Op aanvraag van enkele nieuwsgierige users heb ik enkele foto's getrokken van mijn doll haar ogen. Ik heb er maar eentje uitgehaald, omdat het zo ook wel duidelijk is en werk bespaard. :x
    Ik hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik zoveel doll topics open. :3
    Hier zijn de foto's:

    Zonder pruik
    Die roze ballon is erover getrokken om haar pruikje niet te laten afvallen.



    Achterkant



    Langs voren zonder headcap



    Let the Night embrace you

    Dude XD weetje hoevaag dat eruit zag xd en die ballon is stiekem haar zwemmuts


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik vind die poppen zo eng omdat ze zoooo realistisch kunnen zijn als ze nagebouwd zijn van iemand ofzo x.x Maar die van jou is wel heel mooi en ik vind dat soort popjes echt vet schattig!

    Mag ik vragen hoe veel geld je in totaal al aan der hebt uitgegeven? Want ik ben eigenlijk best wel benieuwd hoe duur dat allemaal is enzo.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik vind het best wel mooi :'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Aria schreef:
    Ik vind die poppen echt zo eng, haha.


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ze zijn best wel freaky...;$

    Die pop is eng! Moet je eens er lang naar toe kijken


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    INDICA schreef:
    Ik vind die poppen zo eng omdat ze zoooo realistisch kunnen zijn als ze nagebouwd zijn van iemand ofzo x.x Maar die van jou is wel heel mooi en ik vind dat soort popjes echt vet schattig!

    Mag ik vragen hoe veel geld je in totaal al aan der hebt uitgegeven? Want ik ben eigenlijk best wel benieuwd hoe duur dat allemaal is enzo.


    Ik heb de pop fullset gekocht voor 240 euro. Naakt zonder face-up kost ze 180 euro, maar met pruik, ogen, kleren en face-up dus 240.
    Het enige wat ik nog heb is een Lolita jurkje en dat kostte 47 euro.

    Samen is dat dus 287 euro wat nog redelijk goed meevalt als je je bedenkt dat er poppen van 800 euro zijn. :'D


    Let the Night embrace you

    Tranquillity schreef:
    Wel interessant om eens te zien eigenlijk!


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"