De jongens uit mijn klas. De meeste zijn wel aardig hoor maar er zijn er vijf bij en dat zijn echt een stelletje idioten. En nu kunnen jullie wel zeggen dat ik me er niets van moet aantrekken maar dat is moeilijk.
Het was dus zo: We hadden gym maar ik kon niet meedoen omdat ik een blaasontsteking had. Nu denken jullie whuuuut dan kun je gewoon meegymmen. Nee eigenlijk niet. Want mijn blaas was dus opgezet en drukte tegen mijn andere ingewanden aan wat dus een ontzettende facking pijn deed. Dus toen stond ik met gym aan de kant, komt een van die tyfusmongolen langs (sorry voor mijn taalgebruik). ‘‘Euhj michelle waarom gym je niet mee?’’ ‘‘Daarom.’’ Zegt een vriend van me; ‘‘Omdat ze rugpijn dus hou je bek.’’ Vroeg die zo waarom. Die vriend uitgelegd van die blaasontsteking. Zegt zo'n andere jongen opeens: ‘Dat is geen blaas ontsteking, je hebt gewoon vetontsteking!’ Echt ik had de tranen in mijn ogen staan. Iedere keer weer heb ik zin om te gillen, tieren, slaan , schoppen, janken, bijten, krabben echt ik word gek!!! Ik kan hier echt niet meer tegen. Iedere keer weer opmerkingen van ‘‘Dik hier, vet daar, varken dit dat. Vreetzak blablabla.’’ Op school eet ik ook nooit omdat ik bang ben dat een van die jongens me ziet eten.
Ik kan niet naar mijn mentrix gaan want ik denk dat jullie wel de procedure dan weten. Zo niet, leg ik het even uit/. Ik ga naar mijn mentor > die gaat naar de afdelingsleider met de namen > we komen bij elkaar op een kamertje te zitten > ''we praten het goed'' > je loopt de deur uit en die jongens denken ‘Ha, die hebben we te pakken’.
Echt god-ver-kut. Ik heb hier echt geen zin in. Iedere keer weer die opmerkingen en gebaren en het gefluister. Ook een keer gingen ze lingo doen. ‘‘Is het Michelle? V.E.T. LINGO!’’ Pfft... Dit moest er even uit.
Thanks for reading. I know ik ben een zeikwijf, maar dit is echt facking kut gewoon.
[ bericht aangepast op 24 mei 2011 - 19:21 ]
Rainbows on my staircase ~