Dit is mijn allereerste story, allereerste fanfiction, allereerste eigen post op quizlet, dus ik hoop dat jullie het de moeite vinden! Laat zeker comments achter, ik sta open voor nieuwe ideeën!!

Hoofdstukken

Titel Nieuwste eerst Woorden Gelezen Aangepast
Proloog 197 532 1 decennium geleden
Deel 1: Het boekje 346 366 1 decennium geleden
Deel 2: De ontmoeting 605 338 1 decennium geleden
Deel 3: De Death Note 738 305 1 decennium geleden
Deel 4: De instelling 1325 384 1 decennium geleden
5. Het interview 201 333 1 decennium geleden

Reageer (1)

  • Vivre

    Nice story me likes deathnote :3 oh wacht, nu vergeet ik om op abbo en kuddo te klikken x3 nouja, doe ik zometeen wel :p

    Iig, je schrijfstijl is Nice

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen