Het gaat over 2 meisjes die naar Londen gaan zonder dat ze weten wat hun daar te wachten staat.

Ter info, alles is in het nederlands, sorry daarvoor ook in Londen is het nederlands. Dit is mijn eerste story ik hoop dat het een goed is. Ik hoop dat jullie er van genieten.
(H) De hoofdstukken zijn ook vanuit andere standpunten maar vanboven staat de naam :)

Hoofdstukken

Titel Nieuwste eerst Woorden Gelezen Aangepast
#1 @ home 157 495 1 decennium geleden
#2 298 473 1 decennium geleden
#3 300 366 1 decennium geleden
#4 311 447 1 decennium geleden
#5 303 462 1 decennium geleden
#6 373 430 1 decennium geleden
#7 420 566 1 decennium geleden
#8 393 388 1 decennium geleden
#9 379 380 1 decennium geleden
#10 234 317 1 decennium geleden
#11 399 360 1 decennium geleden
#12 416 458 1 decennium geleden
#13 226 348 1 decennium geleden
#14 307 348 1 decennium geleden
#15 318 516 1 decennium geleden
#16 217 315 1 decennium geleden
#17 500 390 1 decennium geleden
#18 500 340 1 decennium geleden
#19 266 383 1 decennium geleden
#20 189 310 1 decennium geleden
#21 94 308 1 decennium geleden
#22 164 294 1 decennium geleden
#22 339 312 1 decennium geleden
#23 197 300 1 decennium geleden
#24 182 348 1 decennium geleden

Reageer (2)

  • Writex83

    Super, en het verschil is te merken met dit verhaal en een van je meer recente verhalen.
    Toch is het leuk om te lezen.

    Wel jammer dat het zo vaak gelezen is en haast niemand die een reactie achtergelaten heeft.

    Love you, babe

    9 jaar geleden
  • siem

    Echt een leuk verhaal

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen