12 leerlingen van het Ichtus College krijgen de kans deel te nemen aan een survivaltocht in Amerika! Hier ontstaan vriendschappen & bloeien liefdes op, maar alles loopt anders dan verwacht...


Hoofdstukken

Titel Nieuwste eerst Woorden Gelezen Aangepast
~Personages 466 1161 1 decennium geleden
~ 1-1 David 453 695 1 decennium geleden
~ 1-2 Nick 581 557 1 decennium geleden
~ 1-3 Emily 562 784 1 decennium geleden
~ 1-4 Jade 402 1070 1 decennium geleden
~ 1-5 Jasper 621 786 1 decennium geleden
~ 1-6 Nadine 523 610 1 decennium geleden
~ 1-7 Joyce 1059 856 1 decennium geleden
~ 1-8 Adam 662 768 1 decennium geleden
~ 1-9 Sterre 657 1099 1 decennium geleden
Bonus - Fritsch en Godfried 1100 1101 1 decennium geleden
~ 2-1 David 809 631 1 decennium geleden
~ 2-2 Nick 796 737 1 decennium geleden
~ 2-3 Emily 792 791 1 decennium geleden
~ 2-4 Jade 521 721 1 decennium geleden
~ 2-5 Jasper 1088 1083 1 decennium geleden
~ 2-6 Nadine 420 750 1 decennium geleden
~ 2-7 Joyce 2124 979 1 decennium geleden
~ 2-8 Adam 780 458 1 decennium geleden
~ 2-9 Sterre 1117 456 1 decennium geleden
Fritsch en Godfried - Het Bonus-Bonus Hoofdstuk 712 597 1 decennium geleden
~ 3-2 Nick 822 442 1 decennium geleden
~ 4-2 Nick 1193 576 1 decennium geleden
~ 5-2 Nick 1050 457 1 decennium geleden
~ 6-2 Nick 1368 429 1 decennium geleden
~ 7-2 Nick 1590 379 1 decennium geleden

Reageer (7)

  • ThornOfRose

    Verdeeeeeer!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D

    1 decennium geleden
  • MsMalik

    @tiame er zit ook een ichtus in Dronten en kampen
    Maar verder een heel leuk en origineel verhaal

    1 decennium geleden
  • xxMelissaa

    aahwww <333 loveelyy story ! :$

    1 decennium geleden
  • Tiame

    Klinkt leuk :)

    en wonen julie in haarlem of driehuis ofzo? dat julie het Ichthus lyceum kennen?

    1 decennium geleden
  • LoliiPoP24

    yup yup jullie hebben er een nieuwe abo bij, ik vind het nu al een suuper verhaal en er is like nog nix gebeurd xD
    maar ik vind het leuk dat het geen fanfiction is, dat is origineler, nja begrijp me niet verkeerd ik ben dol op fanfictions en like 90% vn de stories die ik lees zijn fanfictions maar ik vind het gewoon ook leuk om verhalen als deze te lezen, dus doe maar snel verder allemaal want ik wil het vervolg lezen! ;) x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen