De tranen,

De tranen van verdriet.
Ik ben bang, elke avond.

Waarom is zij hier?
Waarom moet ik elke avond huilend in slaap vallen?
Om vervolgens te zeggen dat het goed met me gaat.

Ik ben bang voor de toekomst.

Is dit alles wel werkelijkheid?

Ik ben gewoon anders, anders dan andere kinderen.



- Made by ALiiSONN
- Start: soon
- Waargebeurd verhaal
- 16+!!!
- I love kudo's and abo's! <3
- Enjoy

Hoofdstukken

Titel Nieuwste eerst Woorden Gelezen Aangepast
#1 187 513 1 decennium geleden
#2 139 274 1 decennium geleden
#3 221 285 1 decennium geleden
#4 323 281 1 decennium geleden
#5 201 281 1 decennium geleden
#6 220 272 1 decennium geleden
#7 225 243 1 decennium geleden
#8 412 283 1 decennium geleden
#9 506 259 1 decennium geleden
#10 292 268 1 decennium geleden

Reageer (2)

  • XXMiRJAMXX

    +ABO
    Snel verder

    1 decennium geleden
  • Arianna

    Je maakt me wel erg nieuwsgierig he!
    Ben erg benieuwd!
    Snel beginnen!
    En natuurlijk + abo! (en kudo!)

    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen