Hermelien gaat naar haar 6e jaar op zweinstein. Ze is hoofdmonitor geworden, en tot haar ergenis Malfidus ook. Dat betekent dat ze op sommige dag samen met hem moet lopen. Ze leren elkaar beter kennen en zo ontstaan er ook wat vonkjes. Ondertussen krijgt Ron een oogje op haar.
Gaat dit goed komen? Kunnen ze het geheim houden voor hun vrienden? Kan hij zijn grootste geheim ook voor haar

Ik waarschuw niet voor nieuwe hoofdstukken dus als je op de hoogte wilt blijven dan zal je een abo moeten nemen

De karakters zijn te danken aan de geweldigste vrouw van de wereld J.K. Rowling
De banner die hierboven staat is te danken aan spotgaaii

Hoofdstukken

Titel Nieuwste eerst Woorden Gelezen Aangepast
Hoofdstuk 1 946 1304 1 decennium geleden
Hoofdstuk 2 923 1085 1 decennium geleden
Hoofdstuk 3 774 931 1 decennium geleden
Hoofdstuk 4 492 985 1 decennium geleden
Hoofdstuk 5 736 936 1 decennium geleden
Hoofdstuk 6 1091 908 1 decennium geleden
Hoofdstuk 7 1109 1011 1 decennium geleden
Hoofdstuk 8 930 879 1 decennium geleden
Hoofdstuk 9 419 859 1 decennium geleden
Hoofdstuk 10 842 889 1 decennium geleden
Hoofdstuk 11 1006 900 1 decennium geleden
Hoofdstuk 12 1061 883 1 decennium geleden
Hoofdstuk 13 789 938 1 decennium geleden
Hoofdstuk 14 696 858 1 decennium geleden
Hoofdstuk 15 862 869 1 decennium geleden
Hoofdstuk 16 1068 842 1 decennium geleden
Hoofdstuk 17 641 900 1 decennium geleden
Hoofdstuk 18 754 912 1 decennium geleden
Hoofdstuk 19 895 834 1 decennium geleden
Hoofdstuk 20 1326 888 1 decennium geleden
Hoofdstuk 21 (part 1) 1341 863 1 decennium geleden
Hoofdstuk 21 (part 2) 959 908 1 decennium geleden
Hoofdstuk 22 968 1214 1 decennium geleden
Hoofdstuk 23 1130 1042 1 decennium geleden
Hoofdstuk 24 1011 869 1 decennium geleden
Hoofdstuk 25 770 894 1 decennium geleden
Hoofdstuk 26 731 871 1 decennium geleden
mededelingtje over pottermore 66 1116 1 decennium geleden
Hoofdstuk 27 1143 935 1 decennium geleden
Hoofdstuk 28 863 809 1 decennium geleden
hoofdstuk 29 964 791 1 decennium geleden
Hoofdstuk 30 458 803 1 decennium geleden
Hoofdstuk 31 283 829 1 decennium geleden
Hoofdstuk 32 642 990 1 decennium geleden
Hoofdstuk 33 567 763 1 decennium geleden
Hoofdstuk 34 433 723 1 decennium geleden
Hoofdstuk 35 (part 1) 419 847 1 decennium geleden
Hoofdstuk 35 (part 2) 899 821 1 decennium geleden
Hoofdstuk 36 501 1087 1 decennium geleden
Hoofdstuk 37 1132 815 1 decennium geleden
Hoofdstuk 38 757 1108 1 decennium geleden
Hoofdstuk 39 513 775 1 decennium geleden
Hoofdstuk 40 832 789 1 decennium geleden
Hoofdstuk 41 837 1127 1 decennium geleden
Hoofdstuk 42 568 721 1 decennium geleden
Hoofdstuk 43 961 983 1 decennium geleden
Hoofdstuk 44 647 804 1 decennium geleden
Hoofdstuk 45 871 1116 1 decennium geleden
Hoofdstuk 46 505 732 1 decennium geleden
Hoofdstuk 47 920 982 1 decennium geleden
Hoofdstuk 48 1097 857 1 decennium geleden
Hoofdstuk 49 429 1056 1 decennium geleden
Mededeling.. 164 675 1 decennium geleden
Hoofdstuk 50 563 1125 1 decennium geleden
Weer een mededeling.. 184 928 1 decennium geleden
Hoofdstuk 51 611 987 1 decennium geleden
Verwaarloosde lezers... 234 535 1 decennium geleden
Hoofdstuk 52 382 1145 1 decennium geleden

Reageer (10)

  • hogwartsgirl_

    Ik ben klaar met het verhaal!! Heel leuk en goed geschreven

    8 jaar geleden
  • hermoine02

    ik heb je verhaal af, maar je moet verder schrijven. Ik kan niet zonder je verhaal ben er een beetje verslaafd aan.
    je kunt het niet gewoon zo laten, dus PLEASE PLEASE PLEASE.

    ik hoop dat je nog ooit het afmaakt

    9 jaar geleden
    • Pour

      Dit! ^ ga alsjeblieft verder!

      8 jaar geleden
  • Jezziekaa

    Ja i know het is lang geleden dat je dit verhaal schreef, maar ga PLEASE PLEASE PLEASE PLEASE verder!!! tis zo'n leuk verhaal!!!! (lol)
    Ik wil echt weten hoe het verder gaat!!!

    Please? (flower)

    1 decennium geleden
  • Chipolataa

    NOOOOOO WAAROM GA JE NIET VERDER IK WIL WETEN WAT DE CADEAUS ZIJN, HOE HET AFLOOPT MET BELINDA EN HET GEHEIM EN IK WIL WETEN WAT DRACO EN HERMELIENTJE NOG MEER VOOR DINGETJES GAAN DOEN!!

    1 decennium geleden
  • WeasleyPower

    Ga alsjeblieft verder!!!! Het is lastig om af te kicken van zo'n leuk verhaa ;) l!!!! Ga please verder!!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen