marie en hannah zijn allebei 17 en zjin vanuit Nederland samen verhuist naar Engeland om daar naar school te gaan. ze zijn natuurlijk ook heel blij dat het in Londen is, waar de 1D boys wonen. :) Maar dan eindelijk is het zomervakantie, is dat goed of slecht???

Hoofdstukken

Titel Nieuwste eerst Woorden Gelezen Aangepast
prologue 57 244 1 decennium geleden
1 489 295 1 decennium geleden
2 681 299 1 decennium geleden
3 347 223 1 decennium geleden
4 608 250 1 decennium geleden
5 497 286 1 decennium geleden
6 668 218 1 decennium geleden
7 333 207 1 decennium geleden

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen