Mijn eerste uur is Engels in de week. Een uur dat ik 3 keer per week krijg van die knappe leraar!Hij is nog niet zo oud.Volgens mij mag hij me wel. Hij doet namelijk altijd anders tegen mij dan tegen andere leerlingen. Ik kan niet uitleggen hoe anders, maar er is iets anders aan. Iets meer persoonlijker, iets meer closer. Maar ik vind het niet zó erg… stiekem is mijn leraar best wel een mooie jongen. Ik weet waar hij woont, omdat hij dicht bij een vriendin woont. Ik weet ze echte voornaam omdat hij me die zelf vertelde. En ik weet helaas ook dat hij een vriendin heeft…

Hoofdstukken

Titel Nieuwste eerst Woorden Gelezen Aangepast
Het einde waar een nieuw begin start. 298 809 1 decennium geleden
Het einde waar een nieuw begin start. 2 188 631 1 decennium geleden
Het einde waar een nieuw begin start. 3 203 2175 1 decennium geleden
Het einde waar een nieuw begin start. 4 257 670 1 decennium geleden
Het einde waar een nieuw begin start. 5 460 782 1 decennium geleden
Het einde waar een nieuw begin start. 6 338 488 1 decennium geleden
What’s the reason for this all? 1. 311 614 1 decennium geleden
What’s the reason for this all? 2. 383 475 1 decennium geleden
What’s the reason for this all? 3. 430 545 1 decennium geleden
What’s the reason for this all? 4. 264 571 1 decennium geleden
What’s the reason for this all? 5. 421 601 1 decennium geleden
What’s the reason for this all? 6. 184 486 1 decennium geleden
What’s the reason for this all? 7. 153 467 1 decennium geleden
What’s the reason for this all? 8. 528 528 1 decennium geleden
What’s the reason for this all? 9. 224 663 1 decennium geleden

Reageer (6)

  • xSandra

    balen dat ie helemaal weg is door de crash zat er net lekker in haha
    hoop dat je hem nog verder gaat schrijven (nouja de hoofdstukken weer gaat zoeken) laat je me please weten of je verder gaat of niet? ;D

    1 decennium geleden
  • PreciousMe

    SNEL VERDER!!!

    1 decennium geleden
  • Zoverliefd

    snel verder
    ik heb abo (flower)

    1 decennium geleden
  • deems

    sneeeel verder :d!

    1 decennium geleden
  • BRAINWITCH

    ik heb net alles gelezen...
    en iloveit.
    ik neem een abo.
    en snel verder!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen