Een verhaal, mijn verhaal om precies te zijn.
Een ongeluk waar je niet bij bent geweest.
Maar die nog jaren na, zijn nasleep heeft.

Dit verhaal is een onderdeel van mijn verwerking, om alles een plekje te gebeuren.
Dit is waargebeurd en ik schrijf zoals ik het heb ervaren.
Na 4 jaar is mijn leven nog altijd niet op de rit en ben ik er nog steeds mee bezig.
Ik wil hiermee mensen een kijkje geven hoe dat dit zo heftig kan zijn ondanks,
dat ik er niet bij was.

Hoofdstukken

Titel Nieuwste eerst Woorden Gelezen Aangepast
Het begin. 381 294 7 jaar geleden
Eerste hulp 586 270 7 jaar geleden
Bikkelen 411 248 7 jaar geleden
tussendoor 376 309 7 jaar geleden
Op bezoek 372 274 7 jaar geleden
Begrafenis 269 244 7 jaar geleden
Slapen 345 270 7 jaar geleden
Aan de weg & het ongeluk 779 292 7 jaar geleden
Graf 376 211 7 jaar geleden
Naar de therapeut 535 210 6 jaar geleden
Therapie 578 296 7 jaar geleden
Reiki 518 207 6 jaar geleden
School 573 275 6 jaar geleden
De tijd na therapie 823 206 6 jaar geleden
En weer terug... 791 204 6 jaar geleden
Zwarte dag 354 189 6 jaar geleden
en nu? 391 325 6 jaar geleden

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen