It's getting dark,
And it's all too quiet
And I can't trust anything now
Come on,
Don't leave me like this
I thought I had you figured out
Can't breathe..





Je ogen zijn blauw, de nacht is zwart, kom bij me liggen en fuck me schat!
*One Direction bestaat
*Nederlands geschreven
*Nederlands gesproken
*Bevat 16+

Hoofdstukken

Titel Nieuwste eerst Woorden Gelezen Aangepast
Proloog 275 844 1 decennium geleden
H001 729 1264 1 decennium geleden
H002 1741 818 1 decennium geleden
H003 935 807 1 decennium geleden
H004 1008 792 1 decennium geleden
H005 1003 551 1 decennium geleden
H006 724 556 1 decennium geleden
H007 831 548 1 decennium geleden
H008 444 519 1 decennium geleden
H009 1146 598 1 decennium geleden
H010 788 595 1 decennium geleden
H011 681 542 1 decennium geleden
H012 1137 539 1 decennium geleden
H013 929 683 1 decennium geleden
H014 653 491 1 decennium geleden
H015 765 475 1 decennium geleden
H016 1108 482 1 decennium geleden
H017 1045 527 1 decennium geleden
H018 902 813 1 decennium geleden
H019 901 761 1 decennium geleden
H020 633 444 1 decennium geleden
H021 1316 760 1 decennium geleden
H022 907 690 1 decennium geleden
H023 892 790 1 decennium geleden
H024 888 636 1 decennium geleden
H025 909 650 1 decennium geleden
H026 672 695 1 decennium geleden
H027 952 500 1 decennium geleden
H028 894 683 1 decennium geleden
H029 795 442 1 decennium geleden
H030 933 472 1 decennium geleden
H031 441 716 1 decennium geleden
Melding 64 394 1 decennium geleden
Nieuw Verhaal =) 11 386 1 decennium geleden

Reageer (11)

  • Phasmatos

    Nog een hoofdstuk graag (flower)

    1 decennium geleden
  • saarx

    Hee!

    Ik lees je verhaal nu!
    Wil je dan ook de mijne lezen?

    x

    http://www.quizlet.nl/stories/103163/this-is-so-wrong---one-direction-amp-george-shelley/

    1 decennium geleden
  • TanyaFaCa

    Haha jouw reactie op mijn topic over 'gedoe met engelse dingen die je niet snapt enzo'.. Ik studeer Engels ;) En de personages uit mijn verhaal spreken ook voor een groot gedeelte Engels.. :p

    Ik ga je verhaal wel lezen hoor, eerst even iets (veel) aan school doen, maar ik hou het tabblad open. Lees je de mijne dan ook? Of had je dat al gedaan? Heb ik niet gecheckt ofzo hoor :)
    xx

    1 decennium geleden
  • Phasmatos

    Melding: Dit was het laatste hoofdstuk van deze story!
    ik: NOUUUUUUUUU net nu het spannend begint te worden :(

    1 decennium geleden
  • Phasmatos

    NIET EENS JE ZEGT TEGEN MIJ IK HEB EEN STORY:8 Ohhhhh:8 hahahahahha grapjuhhhh ABOOOOOO(dance)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen