Q
Even Geduld...
Home
Ontdek
Forum
Forum Index
Actieve Topics
Mijn Topics
RPG Forum
Doorzoek Forum
Overige
Crew
Nieuw
Nieuwe Leden
Nieuwste Foto's
Zoeken
Nu Online
Huisregels
Topleden
Ledenlijst
Statistieken
Geschiedenis
Vandaag Jarig
Golden Members
Aanmelden
Login
SophieKaulitz99
zet het volgende hoofdstuk in the spotlight:
37. It’s not that deep
SophieKaulitz99
zet de volgende story in the spotlight:
I will follow you anywhere [Tom Kaulitz]
SophieKaulitz99
zet de volgende story in the spotlight:
The one I want, the one I can\'t get [Tom Kaulitz]
SophieKaulitz99
zet het volgende hoofdstuk in the spotlight:
19.
SophieKaulitz99
zet het volgende hoofdstuk in the spotlight:
36. The offer
SophieKaulitz99
zet de volgende story in the spotlight:
Invaded by you
SophieKaulitz99
zet de volgende story in the spotlight:
When we were younger
MaudMurder
zet de volgende story in the spotlight:
The Pain of Love [Bill Kaulitz]
MaudMurder
zet de volgende story in the spotlight:
Covered in Gold [Bill Kaulitz]
MaudMurder
zet de volgende story in the spotlight:
Feel it All [Bill Kaulitz]
Home
Ontdek
Polls
Poll van Zoldyck
Poll: Wat vind jij van fandoms in het algemeen?
Wat vind jij van fandoms in het algemeen?
Ik ben zelf lid van een (of meerdere) fandom(s) en vind het helemaal geweldig! Ik snap niet hoe mensen zonder fandom kunnen leven!
Sommige fandoms vind ik leuk (ik ben er dan ook zelf lid van), andere vind ik dan weer overdreven of gewoon minder leuk.
Ik heb er niet echt een mening over.
Alle fandoms zijn overdreven, stom en/of nutteloos. In plaats van te fangirlen/fanboyen zouden ze beter tijd steken in hun echte leven. Ik zou nog geen lid willen zijn van een fandom als ik er geld voor kreeg!
Ik vind fandoms persoonlijk maar niks, maar als mensen er plezier in beleven, moeten ze zich vooral niet inhouden!
Reageer (1)
IrishNialler
geweldig
8 jaar geleden
Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen
Reageer (1)
geweldig
8 jaar geleden