Foto bij [ SEEN FROM THE EYES OF A V.I.P. ] FAVO BANDLID

movingg on met ten happy onderwerp!
voor de nieuwe vips( mensen die fan zijn van bigbang, wtf mensen? IK WED DAT ZELFS POTLODEN FAN VAN ZE ZIJN!! XD):
srry ik heb denk ik een slechte indruk gemaakt... domme ik beginnen met: BIGBANG SCANDALS! waar zit ik met mn hoofd!! =.='

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (2)

  • Cypher

    G-Dragon omdat hij gewoon echt te sexy is!!!!!!!!!, i love him so much he's like a older brother :)))

    en hij zingt zo mooi!!!!!

    1 decennium geleden
  • Yayde

    Okk, ik kan echt niet kiezen. Ze zijn allemaal zo anders, dat ik ze niet kan vergelijken.
    GD, omdat hij toch wel het voorbeeld is van alle kpop artiesten. Hij heeft swag, is heel getalenteerd en veelzijdig met het maken van nieuwe nummers (haru haru - crayon. Een groter verschil kan er bijna niet zijn).
    TOP, omdat hij echt zo'n sexy stem heeft. Like wow. Gewoon wow. Ook zijn rol in IRIS paste echt bijzonder goed bij hem. Hij kan alleen niet zo goed dansen.
    Taeyang, omdat hij leuke solo-nummers maakt en goed kan dansen. Bovendien heeft hij echt een sixpack. :'D
    Daesung, omdat hij een hele unieke stem heeft. Als je hem bijvoorbeeld op de radio hoort, weet je gelijk dat het Daesung is. Ook heeft hij echt super veel humor en hij is kinda cute. ~
    Seungri, omdat hij echt goed kan dansen en hij is zo sexy. Hij is in die paar jaar tijd enorm veranderd, maar hij blijft gewoon hot. Yeah. ^.^

    En ja, MV bij de favo songs, gewoon omdat het kan. (;

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen