1
.
Ik word wakker gemaakt door bill, ik kleed me aan en doe mijn makeup dan ga ik naar benden ik zie dat ze al ontbijten , tom en bill. Ik ga erbij zitten en begin ook te eten. "geef de choco is" vraag ik maar tom eet gewoon verder, wat een lul"tom geef de choco nu!" "neem het zelf" antwoord hij daarop. ik haat hem.ik sta recht ga naar hem en neemde choco"zie dat is toch niet zo moeilijk" zegt hij en hij grijnsd.
Bill draait met zijn ogen"waneer gaan jullie weer normaal doen" ik kijk naar tom en hij kijkt naar mij met een blik van 'zij is begonnen' en dat is niet , want hij is begonnen met alles. "ik heb de tafel gedekt dus jullie gaan afruimen. "doe ik niet" zegt tom koppig "Wel tom dat doe je wel" zegt bill en tom zucht we ruimen snel af en dan moetten we de afwasmachine aandoen tom neemt de blauwe zeep "nee tom, niet de blauwe , de rose moet erin" ik geef hem de rose"nee, de blawe" zegt hij "tom ik weet het wel beter he!" zo doet hij nu altijd, hij moet altijd gelijk hebben."Katy, het is de blauwe , je weet er echt nix van he". ik zie bill naar beneden kome"zijn jullie helemaal zot, dat is voor de kleren, je moet deze nemen" hij bukt zich en neemt uit de kast witte zeep. "wist ik wel " zegt tom "wist je niet " zegt ik boos.
De bel gaat en bill doet open het is george en gustave, ik zeg hallo. "zijn jullie klaar" zegt gustav "wat bedoel je" vraagt bill."jullie koffers, voor de tour we gaan vertrekke binne 1 uur" zegt hij "WAAT" bil flipt hellemaal "hellemaal, vergeten, ik heb niets gekocht en mijn kleren niet gezet" hij draait rondjes in heel het huis, het is echt supper grappig om hem zo bezig te zien."jes hellemaal alleen thuis voor 1 maand" zeg ik blij "haha denk je dat we je alleen gaan late, je komt mee" zegt bill gehaast."nee, waarom moet ze mee, ze kan hier toch alleen blijven" zegt tom ineens."ja ik wil hier blijven "nee Katy je komt mee, we laten je hier neit alleeen" ik zucht "oke tom en katy ga jullie valieze maken en ik ... ik heb nog veel te doen" hij panikeert, we lachen allemaal het is supper grappig als bill flipt.
"tijdsprong"
we stappen allemaal in de bus en gaan in de zetel zitten."wel waar is mijn kamer" vraag ik , ik zie bill ineens lachen" wat?" vraag ik "denk je nu echt dat je alleen gaat slapen" ik zcuht"waar moet ik dan slapen?" bill neemt een papiertje uit zijn zak" gustav , george en ik slapen in kamer 1 en jij en tom in de 2de"zegt hij "waaat !! , ik slaap niet met hem in 1 kamer" ik en tom kijken elkaar aan"ja ik wil alleen slapen" zegt tom. "mensen, het is nu eenmaal zo, we moeste de kamers kieze toen jullie nog samen waren dus ik kan er iets aan doen , sorry hbe medelijde met mij,ik moet in 1 kamer met georg en gustav die heel veel snurken" ik lach "oke dan"
ik ga naar de kamer en haal al mijn kleren uit de valiezen, er staat maar een klein kastje tegen de muur dat verdeeld is in 2 delen, mijn deel en tom zijn deel. ik heb niet genoeg in mijn deels dus gebruik ik ook die van tom, na 30 minutenn en ik klaar, en tom komt binnen, hij wil zijn valieze openmaken en gaat dan de kast opendoen dan zie hij al mijn kleren"zoijt gij zot , en mijn kleren dan, dit is lijn deel" zegt hij."pecht dan" antwoord ik"niets te pech, ik heb ook plaats nodig" zegt hij boos "roep is ni ik hoor u wel" bill komt binnen "wat is het probleem nu weer?" hij draait met zijn ogen, het is supper grappig als hij dat doet."zij heeft heel de kast genomen" bill zucht"maar dat is toch geen probleem dan haal ik wel een nieuwe kast" en bill gaat weg. "zie nu heb je voor niet geroepen." en ik ga in de zetel zitten en tv kijken
verder? het word nog supper leuk x
Reageer (8)
Leuk! .. Zeker snel verder schrijven!!! X
1 decennium geledenlijkt me leuk.. alleen het is Gustav en Georg. niet gustave en gorg maar miss was het een typefoutje
1 decennium geledenIk zie Bill al lopen x'D
1 decennium geledensnel verder bitte
xX