hey welkom op de enige blog die de winnar bekent maakt, gemaakt dooor Lucy!!

Oke, iedereen is gespannen om het te weten, wie heeft het Narniaans record internetten?? Susan of Mark. En de winnar, is echt slaperig, hij/zij is aan het slapen en het is 1 uur s'middags! maar ja, ik denk dat iedereen nu het echt wil weten. Na 26 uur spande het erom, Mark of Susan, Mark klikte slaperig, Susan was een verhaal aan het schrijven, maar haar vingers gingen veel langzamer dan normaal. 2 minuten na 27 uur, viel Mark inslaap, en Susan wint!! Dus Susan is recordhoudster! ze bleef nog 5 minuten online en toen stopte ze! ze ging naar bed, en lig nog steeds te pitten! Vanavond gaan we een feestje vieren, met veel slingers en ballonnen (mijn idee) en taart en vooral CHOCOLA. dat is Susan groote favoriet. Dan krijgt ze het net aangepast te Guiness Book of Narnian Records. Met haar naam erin. En het geweldigste, IEDEREEN IS UITGENOGIGD OP CAIR PARAVEL!!!!!!!! vanavond op 8 uur! jij komt toch ook? Susan gaat een speech geven, en er zal (zoals gezegd) veel chocola zijn! dus ik zie je vanavond!!

Reageer (1)

  • S

    Nice!Go Susan! Go Susan!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen