Foto bij Know 49

Hebben jullie dit gezien? Nee? DOEN!! Het is echt geweldig!!!
Totaaal gestoord 1D filmpje (: Die ontzettend grappig is (:

Ik raak in de war...ik dacht dat ik dit hoofdstuk al geactiveerd had....het zal wel aan mij liggen.....
Ik zie het al... ik heb per ongeluk hoofdstuk 50 geactiveerd de vorige keer in plaats van deze......ik ben zo slim soms....
Maar ik activeer 51 zo ook nog wel even (:

Ik haal even diep adem om mijn kokende bloed een beetje tot bedaren te brengen. Nog steeds weet ik niet waar ik heen moet maar dat is een kleine zorg nu. Hoe durft hij Liam zo te beledigen?! HIJ is het probleem hier! Niet Liam. Ik besluit het even te laten rusten en op zoek te gaan naar het goede lokaal. Ik zie een paar meisjes uit mijn klas lopen en volg ze maar. Ik kom uiteindelijk aan bij een lokaal en ik ga er maar vanuit dat het het goede is. Als even later Max, Tom en Lucas aan komen lopen weet ik zeker dat het het goede lokaal is en loop ik opgelucht op ze af. 'Hoe is het met Liam?' vraagt Tom meteen. 'Hij heeft een gebroken neus en een enorme blauwe plek op zijn buik. Hij heeft dus veel pijn' verkort ik het verhaal. De jongens knikken allemaal en ik zie vanuit mijn ooghoeken Zayn aan komen lopen. Mijn ogen vernauwen zich en ik hou hem goed in de gaten. Max heeft door dat ik Zayn in de gaten hou en kijkt me verbaasd aan. 'Hij heft wat dingen geflikt' geef ik als uitleg en ik blijf Zayn, hopelijk, dreigend aankijken.

Reageer (1)

  • Hoothoot

    Wat dingen geflikt, noemt ie dat..... HIJ IS VERSCHRIKKELIJK BEZIG!!!!!!!!!!!!
    LYS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen