Vorige keer:
Aline rijdt eerst Evy naar huis en dan mij. We stappen uit en nemen uitgebreid afscheid.
‘Ik ga je missen’, zegt ze. Ik druk een kus op haar lippen.
‘We zien elkaar toch snel weer?’ vraag ik.
‘Je moet binnenkort weer naar school’, zegt ze.
‘Ow ja, dát’, zeg ik. Ze glimlacht, drukt nog even haar lippen op de mijne en stapt dan terug in haar auto. Ik zwaai haar uit en ga dan het huis binnen. Oma slaapt waarschijnlijk al, dus ik ga zo stil mogelijk naar boven. Ik doe mijn kleren uit en val bijna direct in slaap.

Argh, he's so annoying
Bill
Dit had ik echt nooit durven denken. Saphira… voor de meisjes?
‘Waar denk je aan?’ vraagt Tom dan. Ik schrik wakker en kijk op.
‘Wa… wat?’ vraag ik.
‘Ik vroeg waaraan je aan het denken was’, herhaalt hij.
‘Oh, nee, niets’, mompel ik.
‘Ik weet het wel. Aan die Aline, hè. Ja ja, ik begrijp wel waarom…’ zegt hij. Ik schud mijn hoofd. Hij zou eens moeten weten. ‘Ja ja, broertje. Ik ken jou’, grijnst hij. Ik sta recht.
‘Nee, Tom. Je zit er helemaal naast. Ik ben niet verliefd op Aline of wat dan ook, want Aline is lesbisch.’ Het floept er gewoon uit. Ik kon er niet aan doen. Verschrikt kijkt hij me aan.
‘Neuh, meen je dat?’ vraagt hij overbodig.
‘Jawel, want ze is samen met Saphira…’ De tweede keer mijn mond voorbij gepraat. Zijn mond valt open en beiden gaan we neerzitten.
‘Waarom heeft Saphira dat nooit gezegd? En hoe weet jij dat?’ vraagt hij dan.
‘Daarstraks, aan de luchthaven nog, zei ze “schat” tegen Aline en ik vroeg dan wat uitleg en die heb ik gekregen en waarom ze dat nooit tegen ons gezegd heeft, weet ik ook niet, hè. Misschien vond ze dat te vroeg of vond ze dat ons dat niet aanging of ja, weet ik veel’, zeg ik.
‘Nu ja, weet ik direct over wat ons volgende gesprek zal gaan’, zegt hij. Hij staat recht en loopt richting de trap.
‘Tom, Tom!’ Hij negeert me en gaat naar boven. Hij weet gewoon dat het niet de bedoeling was dat ik dit gezegd zou hebben. Hij weet dat hij erover moet zwijgen. Met een enorme zucht sta ik recht en ga eveneens naar boven, gaan slapen. Het zijn drukke tijdens geweest, ik heb rust nodig.

Reacties?

Reageer (3)

  • Inviolable

    Superrr!:D

    snel verderrr(A)

    xxx

    1 decennium geleden
  • Reticent

    Ik vind hem geweldig =D
    Snel Verder <3

    x.

    1 decennium geleden
  • TearIsland

    super(H)
    snel verder please(flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen