Danke voor de reacties.
Vorige keer:
Aline is al achttien en heeft haar rijbewijs al. Dus rijden we met de auto van haar ouders naar de luchthaven. Wanneer we in de luchthaven aankomen, zien we dat het nog een halfuur is voor hun vliegtuig aankomt.

Gustav und Georg <3'
Een half uurtje later. 'Ze zouden nu aangekomen moeten zijn', zegt Aline. 'Ja, dat weten wij ook', zegt Evy. Ik kijk haar aan. Een kwartiertje later, komen ze de hal binnen, beveiligd door enorm veel bodygards. Evy rent naar hun toe en wordt al meteen tegen gehouden door een bodygard. Ik en Aline gaan er op ons gemakje naartoe. Ondertussen heeft Bill al uitgelegt dat het oké is en geeft hij Evy een knuffel. Ik geef ondertussen de rest een knuffel en dan Bill. 'En? Is het wat meegevallen ginder?' vraag ik dan. 'Ja hoor', antwoord Bill. 'En wie is deze mooie verschijning?' vraagt Tom dan. 'Dit is Aline, mijn vriendin', zeg ik. Ze schijnen het niet door te hebben, maar dat komt nog wel. Ze schudden allemaal haar hand en Tom moet haar natuurlijk een kus geven. Ik kijk hun even jaloers aan. 'Maar wij gaan dan weer. Jullie zullen vast moe zijn', zeg ik. 'Ah nee, valt wel mee. Kom anders gerust mee', zegt Bill. Ik kijk eens naar Aline en zie haar kijken met een het-maakt-niet-uit-blik. 'Zeker?' vraag ik nog eens aan hun. 'Tuurlijk. Ik wil deze dame gerust eens beter leren kennen', zegt Tom. Ah, dat is nou echt om het schijt van te krijgen. Met zijn playerig gedoe altijd. Tot mijn opluchting zie ik dat Aline hem de rug toedraait en naast me komt staan. 'Nou goed dan', zeg ik. 'Zal ik helpen?' vraag ik aan Bill. 'Ja graag', zeg ik. 'Schat, help jij ook even?' vraag ik aan Aline. Alleen Bill schijnt het gehoord te hebben. 'Schat?' vraagt hij. 'Ja', ik kijk hem aan met een je-weet-wel-blik. Hij kijkt me raar aan. 'Nooit gedacht dat jij-' begint hij. 'Jah, dat kun je niet zien aan de buitenkant, hè', zeg ik lachend, terwijl ik een valies van hem overpak. Aline neemt nog een andere valies en de rest wordt gedragen door bodygards. 'Uhm, is goed als we die in Aline haar auto steken?' vraag ik Bill. 'Ja hoor', zegt hij. 'We zullen dan achter jullie rijden', zegt Aline. 'Goed', zegt Bill, terwijl hij eens lief lacht. Ik kijk in zijn ogen en zie een glinstering. Ik glimlach even en ga dan met Aline naar haar auto. 'Evy! Kom!' zeg ik. Ze kijkt op en rent dan hier naartoe. 'Waar gaan we naartoe?' vraagt ze. 'We rijden de jongens acherna en gaan nog even bij hun thuis zitten', zeg ik. 'Yes!' schreeuwt ze. Ik schud lachend mijn hoofd en steek dan, samen met Aline, de valiezen in de kofferbak van de auto. We zien dat Tokio Hotel ook de luchthaven verlaat met een bende fans achter hun gat. Ze gaan de taxi in en laten de bodygards de valiezen in de kofferbak steken. Wanneer ze vertrekken, volgen we ze.

Reacties?

Reageer (4)

  • MaRiT123

    dit verhaal is echt leuk
    al jou verhalen trouwens die ik tot nu toe gelezen heb
    snel verder!!
    xx

    1 decennium geleden
  • XxDarknessxX

    NEXT .. !!
    egt GEWELDIG ^^
    vlug verder !! :D
    Xx

    1 decennium geleden
  • xCandyAttack

    Weiterr:D

    1 decennium geleden
  • TearIsland

    super,
    snel verder
    (H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen