Foto bij The Arena 3.

Samuel werd in de steek gelaten, zowel door Cynthia, als door Thoran.

Jalia"Jason, je bent een zak!, je denkt alleen maar aan jezelf!" zeg ik woedent tegen mijn broer.
Boos liep ik weg, deze jongen, gunde me niets van mijn eigen water, of het konijn dat ik daarnet had gevangen met mijn strik.
zoals altijd, die stomme jongens!! riep ik uit, en liep colleirig weg, Hij kwam me achterna, maar struikelde, en viel in een put.
Hij kon er niet meer uit, het was redelijk diep, en de wortels van de bomen zaten hem in de weg.
ik kon niets anders dan lachen, daarna ging ik echt weg.
Jason
Ik haat haar!
Samuel
Met veel dorst, kom ik wat vooruit, luisterend naar een eventueel spoor van een kabbelend beekje.
Ik klom in een boom, zodat ik beter uitzicht had. Maar toen hoorde ik stemmen.
"Weet je zeker dat hij is dood?" hoorde ik;
Het accent van de jongen deed me denken aan Ayla. Thor. dacht ik direct.
"Natuurlijk. zei een sterke gespierde jongen.
"Solc, het kanonschot is nog niet gehoord!" zei een meisje.
KNAL!!!
nr vier vandaag... dacht ik in mezelf.
"Nu wel, Sophie. " Solc's stem klonk sterk en stoer.
"Ik heb dat kleine manneke toch duidelijk de kop afgehakt met mijn zwaard."
zei hij toen.
Ik werd woedend, Hij had Thoran vermoord!!!! Ik wou niets liever dan gewoon een mes in zijn nek gooien, maar ik besefte dat
Thor en Sophie me dan zouden afmaken. de twee van district 1, en een van district 3 liepen tevreden weg.
Zou Ayla nu ook niemand hebben? ik wachtte tot de drie beroeps weg waren en dan KNAL!!!
nr vijf. nog 15 te gaan.
wat als dit Ayla was? er waren 9 doden, van vier wist ik dat Ayla er niet bij was, maar van de nieuwe vijf was ik echt onzeker.
Ik sprong de boom uit, nog steeds op zoek naar water, ik had het gevoel dat ik aan het uitdrogen was.
Ik at vlug het rauwe konijn voor een kwartje op, om mijn honger te stillen, maar nu kwam de dorst nog meer naar boven.
"Help!" hoorde ik. Het was dichtbij, een persoon in nood. Nu ging ik voorzichtig voort.
Jason
Help!!!, is er nu echt niemand die me nu gewoon mn fles water met nog de helft in kan geven???? dacht ik.
ik zit hier in de put, en ik droog bijna uit! ik wil water! zei ik.
Samuel
Het was duidelijk dat het geen gevaar voor mij betekende. Ik stapte door een paar struiken, en liep tussen twee bomen door.
daar zag ik op een halve boomstam een Zwaard liggen, met een rugzak die ik herkende, en een fles water die nog de helft vol was.
Gulzig liep ik er naar toe.
ik nam de fles en goot bijna alles naar binnen.
"Hey, ik ook nog wat!!!" zei de jongen in de put.
Het was de blonde jongen die mn rugzak had afgenomen.
"Ik ben Jason, zouden we bondgenoten kunnen worden?"
de jongen was wel gespierd, dus ik zei ja.
Ik haalde hem uit de put, gaf hem nog een slokje water en we trokken verder, op zoek naar een beek.
Ik ben blij met mijn nieuwe bondgenoot. Hoewel hij misschien ook vijandig is.
Ik moest denken aan Ayla.
Was ze al dood of niet?
het begon te schemeren. Weldra zou ik het weten.
Rufuscat
Zijn Jullie benieuwd naar de doden? en of Ayla er bij is?

Reageer (3)

  • Blueblaze

    Ik denk dat ze nog leeft. Maar dat merk ik zo wel . Erg spannend!

    1 decennium geleden
  • ceetah

    kudooo

    1 decennium geleden
  • RedCloud

    Can't wait!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen