Heeeeeeel erg bedankt voor jullie reacties en kudo's i love uuuu (H)

btw; Weet iemand toevallig een site waar ik Amerikaanse series kan kijken, bijvoorbeeld Hollywood Heights. Dit programma is namelijk een week geleden ofzo begonnen in NL op MTV, maar in Amerika zijn ze dus al bij seizoen 8 en ik wil echt heeeeel graag verder kijken, maar moet wachten tot maandag  dus is er iemand die me kan helpen? (flower)

Hier is ie dan het nieuwe hoofdstukje !! ENJOYY (flower)

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (9)

  • Demongirltoni

    Mooi geschreven echt goed snel verder xxx(Y)(H)

    1 decennium geleden
  • Puellae

    Dit is toch niet het einde eh??
    Anders kom ik even heur (nu mket je bang zijn *kuch*)
    maaaarrrrr echt top geschreven! !

    en voor een site: watchseries.eu (oude site maar je wordt door verwezen naar de nieuwe)
    veel plezier met kijken! x

    1 decennium geleden
  • Sailgirlxxx

    Weer geweldig geschreven zoals altijd. Maar iets zegt me dat dit nog niet afgelopen is. Ik ben ook benieuwt wat zayn uit te leggen heeft. Haar zomaar 3 maanden in een kelder laten zitten en zelf weg vluchten.

    Ik kan niet wachten op het volgende hoofdstuk!!
    Doe je best!!!

    Xxxxx(doeg)

    1 decennium geleden
  • Khalix

    Super goed geschreven!

    Snel verder! xx

    1 decennium geleden
  • Arientis

    Wow! Arme Lauren :c

    Super geschreven (:
    Snel verder :3 xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen