Foto bij Hoofdstuk 31

Hallotjes...!
Misschien activeer ik vanavond nog een hoofdstukje omdat mijn abo's altijd op mijn hoofdstukjes reageren. :D
Ik wil jullie daar even voor bedanken. (flower)
Ik activeer alleen als ik tijd heb en het niet vergeet :S (Ik vergeet best vaak dingen).

Ik vind het zo leuk om dit verhaal te schrijven en dat ik ook een paar lezers heb.
Ik probeer hier zoveel mogelijk tijd aan te besteden en schrijf dit verhaal met heel veel plezier.
Dat komt ook wel door jullie, hoor!

Ik ga maar stoppen met mijn bericht zodat ik verder kan met schrijven.
Ik hoor het wel van jullie, als er iets niet klopt of als jullie iets niet begrijpen.

Xx,
Storiesxx3

Peter en ik rollen onze koffers over het vliegveld heen. We zijn net door een taxi gebracht. “Ik ga even naar de wc”zegt Peter en loopt weg. Ik schuif zijn koffer iets naar mij toe en ga op zijn koffer zitten. Over een paar uur zit ik lekker thuis en zie ik Ilja weer. Wat zou zij allemaal gedaan hebben de afgelopen week, samen met Bruno. Ze zijn vast niet alleen maar naar de bioscoop geweest. Wedden dat ze iets samen hebben gedaan. Gelukkig hoef ik nu nog geen afscheid te nemen van Peter. Ik zal hem vast nog een paar keer zien, als hij in Nederland is omdat zijn ouders bij mij in de buurt wonen. Als ik zo thuis kom, moet ik Gwen even bellen, want ik moet mijn jurk nog passen. En ik moet ook nog naar Dirk, om mijn artikel in te leveren. Ik moet dit niet vergeten. Ik pak mijn mobiel uit mijn zak en zet dit in een notitie. Ik zie dat ik een bericht van Charlie heb gekregen.

Charlie:
Fijne terugreis.
Ik zou je missen.
Aimee:
Dank je.
Ik zou jou ook missen, hoor.
Charlie:
Ik vond het gezellig deze week.
Aimee:
Ik ook. Ik hoop je snel weer te zien.
Ik ga nu inchecken dus ik moet mijn mobiel wegdoen.
Charlie:
Oké.
Spreek je ik nog een keer?
Aimee:
Natuurlijk!
We blijven nu wel contact houden.
Ik ga je niet weer uit het oog verliezen.
Charlie:
Ik zou jou nu echt niet meer willen missen hoor.
Aimee:
Ach, dat is lief.
Ik moet mijn mobiel nu echt wegdoen.
Spreek je snel.
Xx
Charlie:
Ja, stuur je me een berichtje als je geland bent?
Aimee:
Ja natuurlijk!
Doeg.
Charlie:
Doeg.


Ik stop mijn mobiel weer in mijn zak en Peter komt teruggelopen. “Gaan we inchecken”vraagt Peter. “Ja.” Ik spring van Peter’s koffer af en pak mijn eigen koffer. Ik loop naar de incheckbalie en ga in de rij staan. Dan hoor ik opeens mij naam. Ik kijk op en zie iemand naar me toe lopen. “Aimee, wacht”roept Charlie. Ik stap uit de rij en loop naar hem toe. “Wat doe jij hier?” “Afscheid nemen. Ik kon je niet laten gaan, zonder je uit te zwaaien.” “Ach, dat is lief.” “Kom hier.” Charlie trekt me naar zich toe en geeft me een knuffel. Ik sla mij armen om Charlie’s middel heen en trek hem naar me toe. “Ik ga je missen”fluistert Charlie in mijn oor. “Ik jou ook.” Charlie en ik blijven een tijdje zo staan. Gewoon, omdat het kan. “Uhm… Aim. Als jij op tijd in het vliegtuig wilt zitten, moet jij je nu gaan inchecken”verstoort Peter het moment. Ik laat Charlie los en glimlach naar hem. Ik loop naar de rij en check me in. Als ik dat ook heb gedaan loop ik weer naar Charlie en geef hem een kus op zijn wang. “Het gaat je goed, honey.” “Jou ook, poppetje.” Ik geef Charlie snel een knuffel en loop dan naar Peter die al verder is gelopen. Als ik bij Peter ben, pakt Peter mijn hand vast. Ik glimlach naar hem en draai me dan om. Ik zwaai nog even naar Charlie voordat ik naar de douane ga.

Reageer (1)

  • xSmallx

    Liefff!!!(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen