Vorige keer:
De rest van de middag praten we weer wat. Ik vertel nog wat over mezelf en Gustav weet nog heel veel te vertellen over de andere bandleden. Over leuke momenten en zo. We hebben morgen afgesproken. Morgen neem ik Evy mee naar meneer Schäfer zijn huis en Gustav gaat zorgen dat hij de rest meekrijgt. Ik kijk er al naar uit.

Tokio Hotel (Und Gusti met Bril x)
Ik wordt wakker en sta blij op. Evy komt vandaag naar hier. Ik zie op de klok dat het elf uur is. Ik ga mijn kamer uit en ga de badkamer in. Ik doe mijn pyjama uit en stap in de douche. Ik douch me en droog me dan af. Ik wikkel een handdoek om me heen en ga de badkamer terug uit. Ik ga mijn kamer in en zoek wat kleren uit. Wanneer ik die gevonden heb, doe ik ze aan. Ik stijl mijn haren nog even en doe mijn make-up en ik ben klaar. Ik ga naar beneden en zie oma aan tafel zitten. 'Dat is ook al een hele tijd geleden dat jij je nog een geschminkt hebt', zegt ze wanneer ik beneden kom. 'Jah, ik weet het', zeg ik. Ik ga aan tafel zitten en bedien mezelf. Ondertussen is het al half één. Binnen een half uurtje staat Evy aan de deur. Ik ga naar boven en neem mijn gsm. Ik steek die, samen met nog wat andere shit, in mijn tas en ga naar beneden. Ik ga naar de keuken en neem wat water. Ik drink het in één teug op. Een kwartier later gaat de bel. Ik ren naar de deur en doe open. Ik zie een lachende Evy in het deurgat staan. Ik geef haar een knuffel en zeg tegen oma dat ik weg ben. Ik sluit de deur en ga samen met Evy naar meneer Schäfer. 'Wat gaan we doen?' vraagt ze. 'Dat zul je wel zien', zeg ik mysterieus. Na een halfuurtje stappen, komen we aan bij hem thuis. Ik ga het gangpadje op en bel aan. Meneer Schäfer doet open. 'Zijn ze er al?' vraag ik fluisterend. 'Ja', zegt hij, 'ze zijn er allemaal!' Ik glunder. 'Kom, Evy', zeg ik. Ik ga achter haar staan en doe mijn handen voor haar ogen. Wanneer we in de woonkamer komen, zie ik dat alle hoofden naar ons draaien. Een jongen met lang bruin haar, eentje met lang zwart haar, eentje met dreadlocks en dan Gustav nog. 'Saphira, wat is dit?' vraagt ze. Ik giechel even. De jongens grijnzen naar me. Ik laat mijn handen van voor haar ogen glijden. Ik zie haar mond open vallen. Ze draait zich om en geeft me een knuffel. 'Hoe heb je dat gedaan?' fluistert ze in mijn oor. 'Meneer Schäfer is familie van Gustav', zeg ik. Ze laat me los en draait zich om. We gaan allebei zitten. 'Hi, ik ben Bill', zegt Bill terwijl hij eerst mij en dan Evy een hand geeft. 'Ik ben Saphira', zeg ik. Dan geef ik de jongen met de dreads een hand. 'En een kus', zegt hij grijnzend. Ik geef hem een kus op de wang en geef dan de jongen met het lange, bruine haar een hand. Ik plof uiteindelijk naast Gustav neer. Even later ploft Evy naast me als ze Gustav ook een hand heeft gegeven. Ze kijkt me nog steedsz vol ongeloof aan. 'Ja, Evy. Ze zijn echt', zeg ik lachend. De rest lacht ook. In het begin is het wat stil. 'Iemand wat drinken?' vraagt meneer Schäfer. 'Ja', zegt iedereen. Even later komt hij terug met zes cola's. Niet veel later is iedereen druk aan het praten. Evy is tussen Tom en Bill in gaan zitten en ik zit tussen Georg en Gustav. Ik zit druk te discucieëren met Georg. 'Gustav, wat zeg jij?' vraagt Georg. 'Huh? Wat?' vraagt Gustav. 'Wat vind jij: Bij feestjes hoort toch drank?' vraagt Georg. 'Bah, voor mij niet persé', zegt Gustav. 'Zie je wel. Ik heb altijd gelijk', zeg ik trots. Georg zit te mokken. 'Ben je nu kwaad?' vraag ik hem. 'Grmb', is het enige wat eruit komt. Ik geef hem snel een kusje op zijn wang. 'Ben je nu nog kwaad?' vraag ik. Hij bloost. 'Nee', zegt hij nog steeds blozend. Ik lach. Ik zie dat Evy druk aan het praten is met Tom. Ik kijk naar Bill en kijk recht in zijn ogen. Ik bloos even en wend mijn blik terug af. Ik praat wat met Gustav, maar kan het niet laten af en toe naar Bill te kijken. 'Saphira, wisselen van plaats', zegt Evy. 'Wat? Waarom?' vraag ik. 'Tom kan alleen maar over seks praten', zegt ze lachend. Ik sta lachend op en plof neer op de plaats waar Evy zat. Ik zie Tom naar mijn borsten kijken. 'Is het interessant?' vraag ik hem. 'Verschrikkelijk interessant', zegt hij. 'Kijk naar maar ergens naar', zeg ik. Ik hoor Bill lachend en kijk hem aan. Hij kijkt mij ook aan. Wauw, wat heeft hij toch mooie donkere ogen. Daar heb ik nooit opgelet toen Evy me posters liet zien van hun. In het echt zijn ze wel tien keer mooier. Ik lach en draai me weer om naar Tom. 'Ah, Tom. Hou daar nu toch eens mee op', zeg ik, als ik zie dat hij weer naar mijn borsten zit te kijken. 'Bah, kijken mag toch', gromt hij. 'Ik kan er niet goed tegen wanneer er iemand naar me kijkt', zeg ik. Hij draait ze gezicht van me weg. 'Oké, dan niet, hé', zeg ik, terwijl ik me naar Bill draai. 'Vertel eens Bill. Hoe zie jij jezelf?' vraag ik hem. Hij kijkt me raar aan. Waarschijnlijk had hij deze vraag niet verwacht.

Reacties?

Reageer (1)

  • TearIsland

    snel verder, en ik heb gezien dat dit de laatste is. ik hoop echt dat je een vervolg gaat maken. please, ik vind hem geweldig. en vind het kei jammer dat hij hier stopt. dus 1 ding; snel verder of ik kom je stalken (H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen