Foto bij Epiloog

And that's it :(.
Thank you so very very very veryyy much...
Ook aan mijn co-writer die ik inmiddels al een tijdje niet meer gesproken heb, jammer genoeg :(.
Daarnaast ook a huuge thank you aan mijn beste vriendin Judith :), die echt super supportive was door het hele schrijven van dit verhaal heen :$.

Dit is een beetje een ander soort epiloog dan dat ik vaker geschreven heb, maar ja, gewoon nieuwe dingen blijven proberen. Zo doe ik het altijd ;).
Hope you like it :$. If not: I'm sorry, I wanted to try :$.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (21)

  • Namelessshanti

    Wauwie ik heb echt lang over dit verhaal gedaan o:
    Maar dat maakt niet uit, want het was superleuk (H)(Y)

    9 jaar geleden
  • cutethings

    Dit is de 2e keer dat ik dit verhaal lees en het blijft gewoon een geweldig verhaal!!! Xxx

    9 jaar geleden
  • Bayly

    (het is nu al weer ziek lang geleden dat dit werd geupload maar toch wil ik dit nog even zeggen)
    het spijt me zoooo erg dat ik mezelf had laten verdwijnen. Ik ben echt suuuperblij met hoe je het hebt laten eindigen:) ik weet dat ik het een beetje in de steek heb gelaten en ik vind het echt kut van mezelf, maar gelukkig is dit echt supergoed:) en ik hou van dit verhaal, dus dat je even weet dat ik het in mn hart nooit in de steek heb gelaten (oke dat is het meest cheesy ding dat ik ooit heb gezegd)
    xx bayly (ja de slechtste co-writer in de geschiedenis xD)

    1 decennium geleden
  • AnkePayne

    Super mooi verhaal!

    1 decennium geleden
  • Favorite

    wauw

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen