We aten alle drie een boterham en gingen daarna in de zetel zitten. Het was 8 uur en Noa had moeite om haar oogjes open te houden.
'Kom we gaan slapen.' zei ik en ging naar boven met Noa en deed haar pyjama aan. Ik legde haar in haar bedje en gaf haar een dikke kus.
'Papa.' zei ze.
'Ja.' zei ik.
'Wanneer mag broertje naar huis?' vroeg ze.
'Morgen, nog 1 keer slapen.' zei ik en ging bij haar op bedje zitten. Noa gaf me een dikke knuffel waardoor ik begon te wenen.
'Mama wordt wel beter papa.' zei ze.
'Ja liefje, en nu dodo doen.' zei ik en ik gaf haar een kusje op haar voorhoofd.
Ik ging terug naar beneden en ging naast Harry zitten in de zetel. Ik nam de laptop en begon een paar dingen op te zoeken.
'Lou.' zei Harry plots.
'Sorry, ik wil er gewoon meer informatie over.' zei ik.
'Door dingen op te zoeken over een coma.' zei hij.
'Ik wil gewoon dat ze wakker wordt en er niets aan over houdt.' zei ik.
'Wij willen dat allemaal Lou.' zei Harry en pakte de laptop uit mijn handen en sloot hem af.
'En morgen mag Tommy ook naar huis.' zei ik.
'Wij helpen je wel met Tommy en Noa.' zei Harry.
'Bedankt.' zei ik en wou Harry een knuffel geven maar ik werd onderbroken door de telefoon die rinkelde.
'Hallo.' zei ik.
'Wat?' vroeg ik geschrokken.
'Ik kom meteen.' zei ik.
'Wat is er?' vroeg Harry.
'Jess reageerde.' zei ik snel terwijl ik mijn jas en schoenen pakte.
'Op wat?' vroeg hij.
'Dat weet ik niet, ik moe er nu naartoe. Wil jij bij Noa blijven?' vroeg ik.
'Tuurlijk.' zei Harry.
'Bedankt en ik bel je morgenochtend.' zei ik.
'Oke en wees voorzichtig.' zei hij.
'Ja.' zei ik en sprong in mijn auto en reed zo snel als ik kon naar het ziekenhuis. Toen ik in Jess haar kamer binnen kwam stond de dokter naast haar bed.
'En?' vroeg ik.
'Ze reageerde daarnet eventjes.' zei hij.
'Op wat?' vroeg ik.
'Ze kneep heel lichtjes in mijn hand.' zei de dokter.
'Is dat positief?' vroeg ik.
'Ja, nu is de kans nog groter dat ze wakker wordt.' zei de dokter.
'Kan ik hier blijven vanacht?' vroeg ik.
'Tuurlijk, ik laat de verpleegster een bed bij zetten.' zei hij.
Niet veel later kwam een verpleegster een bed naast dat van Jess zetten.
'Bedankt.' zei ik en ging erin liggen en viel in slaap.
Ik werd wakker door Tommy die weende.
'Hij moet melk hebben.' zei de verpleegster.
'Mag ik het geven?' vroeg ik.
'Tuurlijk.' zei de verpleegster en gaf zijn flesje aan mij. Ik nam Tommy uit zijn bedje en ging op mijn bed zitten. Ik gaf hem zijn flesje en daarna viel hij in slaap in mijn armen. Blijkbaar was ik ook in slaap gevallen want toen ik mijn ogen opende lag Tommy in zijn bedje. Ik keek naar Jess en ik zag dat ze met haar ogen knipperden.

Sorry dat het zo lang duurde voor een stukje maar hier is er eentje :). Vinden jullie het verhaal nog leuk (Laat een reactie achter aub). Ik ga zo dadelijk naar mijn beste vriendin en blijf daar tot vrijdag dus het volgende stukje zal zaterdag zijn! Loviesss <3 xJessica

Reageer (5)

  • HarrySlover

    Hoe gemeen je hebt nog niet verdr geschreve :(

    1 decennium geleden
  • misslola

    urg zo gemeen om hier te stoppen met schrijven

    1 decennium geleden
  • TeddyLarry

    Laat ze Lou alsjeblieft herrineren

    1 decennium geleden
  • HaZaLiLoNi

    jeeeeeeeeeeeeeeej

    1 decennium geleden
  • NiallsOreo

    ja tuurlijk vinden we het nog leuk (: xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen