Kudo -&- Reactie :3?

Edward

Hoe kon Bella nou de hele tijd staan met Jacob. Hij was er ook nog! Hij vertrok, Edward wilde zo snel mogelijk weg. Hij begon nu echter te twijfelen over Bella. Was ze het echt wel waard? Ook al had ze bloed mooie ogen, en erg aardig. Maar soms leek ze alsof ze hen gewoon gebruikten. Jacob was constant bij haar, en dat wilde hij dus absoluut niet. Hij moest op een manier Bella ergens heen meenemen, maar dan wel op zo een manier dat Jacob het niet ziet, en ook niet achter komt. Hij bereikte het huis van de Cullens en keek even om zich heen. Het idee ontwikkelde zich verder en had daarna een uitgestippelde plan bedacht. Met een grijns liep hij naar binnen, Alice keek hem na en verwachtte hem al. Al ging zij met Jasper ergens heen. Edward vroeg er niet om en liep naar een kamer wij hij even alleen kon zijn. Zou zijn plan werkelijk kunnen werken? Hij kon het aan Alice vragen, hij schoot snel van zijn stoel en keek even om zich heen. Alice was er nog. Hij legde het hele geval uit terwijl Alice aandachtig naar Edward luisterde. Ze keek hem aan, "En zie je al iets?" vroeg hij ongeduldig. Alice keek even weg en gaf nog geen antwoord, het was alsof ze het voor deze ene keer niet meer wist. Weer keek weg, dit keer naar Jasper. Alsof ze met haar ogen om hulp vroeg. Jasper kwam aanrennen. "Edward, we moeten nu echt gaan! We laten het je later weten, anders loop ik iemand mis" knipoogde hij en sleurde Alice mee, die deed alsof ze er niks aan kon doen. Zo dom was Edward nou ook weer niet, maar speelde het gewoon mee, blijkbaar had Alice haar twijfels over zijn plan, al was het niet zo moeilijk wat hij had gevraagd. Waarom gaf ze dan geen antwoord?

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen