Foto bij chapter 85

hope you like it a bit...
otherwise I'm gunna cry =)

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (1)

  • woepie

    BAM. Sorry, heb lang niet gereageerd. Houd amber smeerkaas van lange reacties? Ik denk het wel...
    Oké, let's do this poo. primero: dit stukje is is geweldig!!!!, secundro: ik heb een nieuwe gsm! ik kan er alleen niet echt me werken :3, maar goed. troisiemo: Ik heb je al een aantal berichten gestuurd, maar je antwoord niet, dus ik begin zo stilletjes aan bang te worden dat ik berichten zit te sturen naar een 50 jaar oude gast ofzo. zou wel schaamtelijk zijn want ik stuur hem dan berichten om te vragen op samen te gaan shoppen. snizzles. quatriemo: o mijn god heb je het filmpje van say you're just a friend van austin mahone al gezien?!!!! zeker bekijken!!!!. cinqiemo: Mijn spaans is echt zot slecht dus je hoeft mij niet te zeggen dat ik mijn nummers verkeerd schrijf. sixiemo: Ik heb net mijn nagels gelakt!!! ze zijn nu blauw! septiemo: er staan leuke spelletjes op mijn nieuwe gsm. octamo: ik heb niet veel inspiratie meer voor de reactie. dus ik ga je maar laten. neufiemo: tot maandag!!. Dixiemo: Prettige vakantie!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen