Zeg maar wat jullie ervan vinden :)


Bella, Jacob en Edward

Ze zuchtte, al sinds ze Edward heeft zit ze in de strijd met hem en Jacob. Wat moest ze nou, Edward die wilde haar graag net zoals Jacob. En Jacob kende ze natuurlijk al langer. Het speelde ook erg tussen hun twee. Jacob probeerde constant met haar te zijn, maar zij was liever bij Edward. Al kreeg ze daar een opgekropt gevoel bij. Natuurlijk wist ze dat het sneu voor Jacob was, maar Jacob was zo aardig voor der! Al jaren lang zijn de Vampieren en de Wolven vijanden van elkaar. Al wist ze dat ze hun traditie volgden. Ze vond het erg stom van hun gedoe, hoe dan ook, het ging over haar, Jacob en Edward. Haar angst was echter dat ze elkaar te grazen zouden nemen, in plaats van haar wat te doen. In eens werd ze uit haar gedachte gehaald door een getik op haar raam, later kwam er iemand praten binnen.Jacob kwam binnen, terwijl Edward dat ook van plan was. Het liefst wilde ze Jacob weg duwen, maar ze wilde zijn humeur niet verpesten, dat zou met Edward erbij nog erger worden dus glimlachte ze maar. Al snel viel Jacob stil en maakte hij zijn zin niet af. Edward die kreeg een hele lichte roze tint van woede en Jacob keek hem woedend aan, waarna ze beide naar Bella staarden.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen