Foto bij Inbreker

*8 maanden later*
Ik was ondertussen al 8 maanden en een half zwanger van een jongetje en ik en Louis waren heel blij. Noa wist al heel goed wat er ging gebeuren en oefende al met haar poppen hoe ze moest zorgen voor haar broertje.
'Liefje, het is tijd om te gaan slapen.' zei ik.
'Eerst buikje wrijven.' zei ze.
Ik nam een soort zalf en gaf Noa een beetje en ze wreef over mijn buik. Louis kwam naast me zitten en wreef samen met Noa over mijn buik.
'En nu dodo.' zei ik na 5 minuutjes.
Louis ging met Noa naar boven en hij kwam na 10 minuutjes terug naar beneden. Hij kwam naast me zitten in de zetel en ik ging op zijn schoot liggen. Ik keek voor de 5de keer in 2 uur tijd naar de klok.
'Wat is er?' vroeg Louis.
'Niets.' zei ik.
'Liefje.' zei hij.
'Ik mocht het eigenlijk nog niet vertellen maar nu zou Niall, Yardéna ten huwelijk vragen.' zei ik.
'En hoe weet jij dat?' vroeg Louis.
'Ik heb Niall geholpen met de picnic in het bos enzo.' zei ik.
'Zo lief.' zei hij en kwam boven me hangen en gaf me een kus.
Opeens kreeg ik een smsje.
'Het is Niall.' zei Louis.
'Lees eens voor.' zei ik.
'Bedankt voor de hulp, ze heeft ja gezegd en ze vond het heel gezellig.' zei hij.
Ik nam mijn gsm en antwoorde op Niall zijn smsje.
'Weet jij dat jij het beste bent wat me ooit is overkomen.' zei Louis.
'Jij ook het mijne.' zei ik.
'Ik heb nog nooit iemand zo graag gezien en je hebt me een prachtig kind gegeven en binnenkort nog een tweede.' zei hij.
'Ik hou van jou.' zei ik.
'Ik hou ook zielsveel van jou.' zei Louis.
'Kom we gaan gaan slapen.' zei ik.
'Ja.' zei Louis en we gingen naar boven. In bed ging ik dicht tegen Louis liggen en hij legde een hand op mijn buik.
'Slaapwel liefje.' zei ik.
'Slaapwel schatjes.' zei Louis.
Ik viel onmiddelijk in slaap maar midden in de nacht werd ik wakker van een geluid beneden. Ik keek naast me en Louis lag nog schattig te slapen, daarna keek ik naar de klok en zag dat het nog maar kwart voor 3 was.
Opeens hoorde ik weer een geluid beneden.
'Liefje.' zei ik stil en schudde lichtjes aan Louis.
'Mmmmmmm.' zei hij en werd wakker.
'Ik hoor iets beneden.' zei ik.
'Het is de wind waarschijnlijk.' zei hij maar plots hoorde ik het weer en Louis hoorde het deze keer ook.
'Ik ga wel kijken.' zei Louis.
'Voorzichtig ehj.' zei ik en ging op bed zitten.
Even was het stil tot ik plots een luide klap hoorde en voetstappen op de trap. Ik ging recht staan tegen de muur en zag dat een man met zwarte kledij en een bivakmuts op voor me kwam staan

Reageer (5)

  • HaZaLiLoNi

    Aaaaaaah Vas Happening Louis??!

    1 decennium geleden
  • misslola

    oh neeeeeeeeeeeeeeeee xx

    1 decennium geleden
  • LauraAime1D

    AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!! CLIFFHANGER!!!! xxx

    1 decennium geleden
  • NiallsOreo

    ieuw zo eng !! snel verder!xx

    1 decennium geleden
  • Kimmytje1D

    verder!!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen