Je bent lang bevriend met Daan. Jullie fietsen vaak samen naar school,hangen wat rond buiten,maken huiswerk bijelkaar enz. Jij bent op hem en hij op jou maar dat weten jullie niet. Totdat jullie een potje gingen voetballen. Hij liet je telkens winnen tot het laatste potje. Hij wou je voorbij rennen maar jij tackelde hem perongeluk. Toen vielen jullie daan viel op jou. Hij keek je lang aan en jij in zijn mooie blauwe ogen. Toen zei hij IK HOU VAN JE ESTHER en hij kust je WOW!! Dan helpt hij je opstaan en zegt wil je m'n meisje zijn? Jij zegt natuurlijk JA
Jullie lopen hand in hand. Jij wacht buiten en Daan is eff iets gaan halen in de cafetaria. Jij staat met een meisje te praten en zegt ik heb met Daan. Zij zegt zou je willen,Daan'hartje'Esther whahaha dat gaat echt niet!! Jij zegt geloof je me niet? Zij zegt weer whahaha mocht je willen dat de Daan Van Mainstreet met jou heeft. Net op dat moment komt komt Daan aanlopen en zegt het is waar en hij kust je weer. Het meisje staat met grote ogen te kijken. Dan lopen jullie hand in hand verder en stoppen jullie bij een park/speeltuintje en maken jullie foto's. Hij tweet eentje op twitter en zet erbij;Met mijn Schatje Esther. Hij tweet ook de datum van wanneer jullie hebben; 10-11-12 Eshter. Er komen veel jaloerse mainiacs en ze tweeten boze dingen. Dan maakt hij eentje waar jullie zoenen en tweet die express op twitter. Iedereen is jaloers maar wat kan jou dat schelen?! Je hebt met DAAN!! Hij brengt je thuis en krijgt allemaal lieve whapjess;ik. Hou van je enzo en in zijn stautus staat 10-11-12 Esther. Je gaat cammen met je vriendinnen en je bent homealone dus je vertelt ze alles. Dan hoor je de bel ja hoor daar staat Daan kletsnat en zegt ik wou alleen even zeggen dat ik je mis en van je hou.je zegt kom snel binnen. Als je met je vriendin camt zit daan naast je. Jullie doen daarna allemaal leuke dingen en vraagt aan je ouder of ddaan maf blijven slapen. Het mag en dan lig je samen met Daan in het donker naast elkaar. Hij houdt je stevig vast en aait over je hoofd.dan maken jullie weer paar foto's met flits en gaan jullie slapen. Maar Daan blijft de hele nacht wakker om naar jou te staren en te tweeten tegen fans voor jou. Die morgen lig je in daans armen en zijn mobiel xD. Er staat hele nacht niet geslapen voor schatje Esther.hy is zoo lief jullie beleven nog veel meer leuke dingen en hebben al 1jaar!!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen