Je hebt best lang met je vriend,dan maakt hij het opeens uit. Dan loop je verdrietig en boos weg. En loop je over straat. Dan stop je en ga je zitten op een muurtje. Er komt een knappe blonde jongen langs en gaat naast je zitten. Dan zegt hij waarom huil je? Je zegt niks en kijkt hem aan. Dan slaat hij een arm om je heen en zegt; wie deed je pijn? Je zegt m'n vriend,hij heeft het uitgemaakt. Dan zegt hij is hij gek ofwat? Wie doet nou zoiets tegen zo'n mooi meisje?! Je begint te lachen en zegt je bent zo lief!! Hij kust je opeens en zegt wil je m'n meisje zijn? Natuurlijk zeg je ja!!! Dan gaan jullie samen warme choco drinken met slagroom. De volgende dag gaan jullie een taart bakken. Jij maakt beslag en hij doet maar wat xD. Dan maakt hij onverwachts foto's van je. Hij loopt naar de beslagkom en wil zijn vingeR erin doen maar jij slaat hem weg waardoor het in je ggezicht komt. Er ontstaat een voedselgevecht en Daan zegt wacht er zit iets daar zo bij je mond, je probeert het weg te halen je zegt waar? Hij zegt nee niet daar kijk hierzo en hij kust je. Samen wat gekke foto's maken enzoooo. Hij is het beste vriendje van de hele wereld!!!!!!!!!!!!!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen