Jij heb je paard Chicago op de manege in de buurt staan. Jij gaat elke dag naar daar je rij eerst een beetje als op warming voor je paard. Daarna ga je springen met je paard er staat een jongen te kijken jij vind hem wel leuk hij lijkt een beetje op Daan van mainstreet. Je paard springt en je hebt je niet goed vast en je valt van je paard. De jongen komt naar je toegelopen en je ziet de jongen goed het is Daan van mainstreet. Hij: vraagt gaat alles goed? Jij zegt: ja gaat wel ik heb een beetje pijn aan mijn hoofd maar dat gaat wel weg. Jij wilt terug op je paard stappen en Daan zegt: dat dacht ik niet jij gaat niet terug rijden! En jij valt weer op de grond. Daan neemt jou en draagt jou en gaat je paard ff op de wei zetten. Jullie gaan op de hooizolder zitten en jullie praten jij zegt: dank je. En Daan zegt: graag gedaan zo een mooi meisje laat je toch niet liggen. Jij word heel rood. Dan zegt Daan: ik heb mij nog niet voor gesteld ik ben Daan. Jij zegt: ik ben Kristy. Dan vraag je waar Chicago is en Daan zegt: ik denk dat dat jou paard is ik heb die ff op de wei gezet en jullie gaan samen Chicago in zijn stal zetten. Dan trekt Daan jou snel uit de stal en loopt weg met je gsm. Nu moet je achter Daan lopen ma het gaat niet je hebt nog veel te veel hoofdpijn ma je moet je gsm hebben dus probeer je achter Daan te rennen. En dan val je ineens op de grond Daan neemt jou op en zegt dat dat de bedoeling niet was en hij kust jou. Jij zegt dat je echt nu naar huis moet gaan en Daan vraagt Kristy wil je mijn vriendin zijn? En jij zegt tuurlijk. Daan loopt met jou mee naar huis omdat je nog altijd hoofdpijn hebt. Jullie zijn bijna thuis en je ziet niks meer je blijft ff staan en Daan vraagt: schat gaat het. En je draait weg en Daan draagt jou je ouders doen de deur open en Daan vraagt waar moet ik Kristy leggen? En hij gaat je op je bed leggen en blijft bij jou. Je ouders komen vragen wat er gebeurt is? En Daan zegt dat je van je paard gevallen bent en je ouders vragen aan Daan als hij jou vriendje is en Daan zegt beleeft je ik hou heel veel van je dochter. Jij word wakker en ziet dat Daan nog altijd bij jou is en je ouders gaan weg. Dan kust Daan jou en dan gaat hij naar huis.
Jij hebt nu al één jaar met Daan maar die dag vergeten jullie nooit meer.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen